וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמוס: "לרגע חשבתי על לעזוב את ריאל בשביל לשנות קצת אווירה"

בלם הבלאנקוס דיבר על ההתעניינות ממנצ'סטר יונייטד בקיץ ועל הסיבות שנשאר בסופו של דבר בקבוצה: "העדיפות הראשונה שלי היא תמיד ריאל מדריד". רונאלדו עבר MRI וצפוי להיות כשיר לסיטי

one

בווידאו: תקציר הניצחון של ריאל מדריד על ויאריאל

כריסטיאנו רונאלדו עבר הבוקר (שישי) בדיקת MRI בה התברר כי הוא בסך הכל סובל ממתיחה קלה בשריר הירך, וכי הוא צפוי להיות כשיר לחלוטין למפגש הראשון מול מנצ'סטר סיטי בחצי גמר ליגת האלופות בשבוע הבא. הפורטוגלי נטש את כר הדשא בדקה האחרונה של המשחק בו ניצחה ריאל מדריד 0:3 את ויאריאל, ולא התאמן מאז עם הקבוצה, אך רק כאמצעי זהירות עד שהנפיחות ברגלו תרד.

חברו לקבוצה, סרחיו ראמוס התראיין בספרד ודיבר בין השאר על האפשרות כי רונאלדו ייעדר מול סיטי. "מקווה שישחק. אנחנו יודעים את החשיבות שלו והוא בהחלט הדאיג אותנו במשחק האחרון".

ראמוס נשאל את מנצ'סטר יונייטד, שעל פי השמועות ניסתה להעביר אותו לשורותיה בקיץ האחרון ואישר שכך היה. "לרגע חשבתי על לעזוב את ריאל בשביל לשנות קצת אווירה, אך בסופו של דבר העדיפות הראשונה שלי היא תמיד ריאל מדריד".

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו יורד מהמגרש. GettyImages
הדאיג את חבריו. רונאלדו יורד מן המגרש מול ויאריאל/GettyImages

"לא שמעתי כלום מצ'לסי", אמר בעקבות השמועות שמאמנה אנטוניו קונטה רוצה אותו לעונה הבאה, "תשומת לב ממועדון גדול היא תמיד סימן שאתה עושה דברים כמו שצריך, אך כל עוד האוהדים והמועדון רוצים אותי פה אני רוצה לפרוש פה".

בסופו של דבר בקיץ האחרון הספרדי חתם על חוזה חדש בריאל, אחרי לא מעט דיבורים על בעיות בינו לבין המועדון. "אולי הייתי מעט מאוכזב, אך הכל הסתדר לשמחת כולם. לא היו שום בעיות כלכליות כמו שאנשים אמרו".

על דוד דה חאה, שריאל ניסתה להביא מיונייטד ואולי תנסה שוב בפגרה: "מבחינתי לדבר על כך זה חוסר כבוד כלפי קיילור נבאס והשוערים המחליפים בקבוצה, אבל תמיד אמרתי שהשחקנים הכי טובים צריכים להיות פה, ודה חאה הוא בהחלט אחד מהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully