וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר לאוהדי ארסנל: "בואו לתמוך בקבוצה, בואו לראות כדורגל איכותי"

מאמן התותחנים הגיב על הכסאות הריקים הרבים שנראו במהלך הניצחון על ווסט ברומיץ': "אולי זה בגלל מאסטרשף". ארון ראמזי: "הניצחון הזה הוא מעט מידי ומאוחר מידי, אך נמשיך לנסות"

ארסן ונגר מאמן ארסנל. GettyImages
"אנחנו תחת לחץ מתמיד". ונגר/GettyImages

ארסנל אמנם ניצחה אמש (חמישי) 0:2 את ווסט ברומיץ' וטיפסה חזרה למקום השלישי בטבלה, אך מחאת אוהדיה כלפי ארסן ונגר, לו הם קוראים לעזוב, וכסאות ריקים בכמות שלא רגיל לראות באצטדיון האמירויות, האפילו על צמד השערים היפה של אלכסיס סאנצ'ס ומעסיקים את הקבוצה ואת התקשורת האנגלית.

ספירת הקהל הרשמית במשחק עמדה על 59,968 צופים, תפוסה כמעט מלאה לחלוטין, אך זהו מספר שחושב על פי מספר הכרטיסים שנמכרו וברור כי בפועל הגיעו למשחק הרבה פחות אוהדים של ארסנל מזה.

ביום המשחק נשאל ונגר על הנושא, והמאמן הצרפתי שלח מסר ברור לאוהדים: "בואו לתמוך בקבוצה. אם אתם אוהבים כדורגל, בואו ותראו כדורגל איכותי. זה מה שאנחנו מנסים להעניק לאנשים שלנו. אני לא יודע אם אני מספיק אינטליגנט כדי לזהות בדיוק מדוע אנשים לא הגיעו למשחק, אולי כי מדובר בחמישי בערב". כאשר אחד העיתונאים הצביע על שידור התכנית 'מאסטרשף' כסיבה אפשרית ענה: "אולי זו סיבה טובה. למה לא?".

אוהדי ארסנל מוחים נגד הקבוצה. GettyImages
המחאה והכסאות הריקים. אוהדי ארסנל מול ווסט ברומיץ'/GettyImages

על מצבה של הקבוצה בטבלה אמר ונגר: "לעולם אי אפשר לדעת מה יקרה, עדיין ייתכנו מהפכים. בחמשת משחקינו האחרונים ניצחנו שלוש פעמים וסיימנו פעמיים בתיקו, אנחנו רק מתחרטים על היתרון שאיבדנו מול ווסטהאם ומול קריסטל פאלאס".

"אנחנו תחת לחץ מתמיד", המשיך, "זה קשה לכולם. אתה מסתכל על הטבלה ויש קבוצות גדולות מאחורינו. רק כי לסטר מעלינו כולם חושבים שהיינו צריכים להיות אלופים אבל אפשר להגיד זאת גם על כל קבוצה אחרת, רק כי לסטר היו בתחתית בעונה שעברה".

הצמד של אלכסיס סידר לו מאזן של חמישה שערים בארבעת המשחקים האחרונים. מבשל השער הראשון שלו, ארון ראמזי, אמר: "היינו צריכים לשחק ברמה כזו גבוהה בכל המשחקים. אולי זה מעט מידי ומאוחר מידי, אך נמשיך לנסות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully