וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סקוט ברוקס סיכם לחמש עונות בוושינגטון, דוראנט יצטרף?

הוויזארדס צפויים להעניק למאמן אוקלהומה סיטי לשעבר חוזה שמן עם שכר עונתי של 7 מיליון דולר, ומקווים כי צירופו יפתה את בן העיר קווין דוראנט להגיע. מארק ג'קסון הצטרף לרשימת המועמדים לניקס

סקוט ברוקס מאמן אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
שכר כמו של ריק קרלייל. ברוקס/AP

משחק הכיסאות בין מאמני ה-NBA נמשך. אחרי שטום תיבודו סגר במינסוטה, נראה שגם וושינגטון, עוד קבוצה שחיפשה מאמן לעונה הבאה, מצאה את האיש שלה. אדריאן ווז'נרובסקי מרשת 'יאהו' מדווח הבוקר (שישי) כי סקוט ברוקס סיכם עם הוויזארדס על חוזה של חמש שנים במהלכו הוא אמור להרוויח כ-35 מיליון דולר. מדובר בחוזה גבוה מאוד יחסית, במסגרתו אמור ברוקס להרוויח שכר עונתי זהה לזה של ריק קרלייל, אחד המאמנים המוערכים בליגה.

קווין דוראנט, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
בדרך הביתה? דוראנט/AP

על פי הדיווח ברוקס נפגש ג'נרל מנג'ר הוויזארדס ארני גראנפלד ביום רביעי האחרון בקליפורניה, ושם סוכמו התנאים. ברוקס יירש את רנדי וויטמן שפוטר מיד בתום העונה, אחרי שלא הצליח להצעיד את החבורה הכישרונית לפלייאוף. מינויו של ברוקס מסתמן כצעד נוסף של הוויזארדס בניסיון להחתים את בן העיר קווין דוראנט, שיהיה שחקן חופשי בקיץ וידוע בתור אוהד גדול של ברוקס, שאימן אותו באוקלהומה סיטי עד שפוטר בעונה שעברה. המאמן בן ה-50 את הת'אנדר במשך שבע עונות החל מ-2008, במהלכן רשם מאזן 207:338 והגיע לשיא כשהעפיל את הת'אנדר לגמר ה-NBA ב-2012.

עוד משוק המאמנים ב-NBA: ב'יאהו' מדווחים כי אחרי דיוויד בלאט, הניקס סימנו מועמד נוסף לאימון הניקס בעונה הבאה - מארק ג'קסון. רכז העבר נחשב לאחד ממבקריו החריפים של בלאט מאז מונה למאמן קליבלנד, ובטור שפרסם אדריאן ווז'נרובסקי אחרי פיטוריו של הישראלי נטען כי לברון ג'יימס ניסה לדחוף למינויו של ג'קסון למאמן הקאבס. כעת הם יתחרו על אותה משרה, כשגם קורט ראמביס, המאמן הנוכחי, נחשב כמועמד להמשיך מאחורי הקווים במדיסון סקוור גארדן בעונה הבאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאמן גולדן סטייט ווריורס מארק ג'קסון. Chris Carlson, AP
המתחרה של בלאט. ג'קסון/AP, Chris Carlson

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully