וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני הרוגים בגשר לרוכבי אופניים בריו דה ז'ניירו

הגשר, שבנייתו הסתיימה רק בינואר האחרון, לא יועד לרכיבה באולימפיאדה, אך אמור לשמש את הצופים של המרוצים בקיץ הקרוב. סיבת הקריסה היא גלים עצומים שהרימו את הגשר ופירקו אותו

גופת אדם שנמצאה לאחר קריסת גשר רוכבי אופניים בריו. רויטרס
אחד ההרוגים בתקרית/רויטרס

הלפיד האולימפי הודלק אתמול (רביעי) וסימל את התקרבותו של האירוע הספורטיבי הגדול של השנה, האולימפיאדה בברזיל שתחול בקיץ, אך יממה חלפה והחגיגות פינו מקומן לעצב ולדאגה.

גשר לרוכבי אופניים בריו דה ז'ניירו, שבנייתו הסתיימה רק בינואר האחרון ועלותו כ-13 מיליון דולר קרס בשל גלים עצומים. על פי עדי ראייה על הקטע שקרס, שאורכו כ-50 מטר, היו בעת האסון חמישה אנשים. שלושה מהם טרם נמצאו, בעוד השניים האחרים נמשו מהמים ללא רוח חיים. חיפושים נמשכים אחר הנעדרים.

"אנשים עצרו על המסלול", סיפר עד ראייה, "הם צילמו תמונות של הגלים, ואז הגיע הגל הגדול ביותר שראיתי. הוא הרים את הגשר וחלקים עפו ממנו. ראיתי את האנשים נופלים, זה מאוד עצוב".

המסלול, אגב, לא תוכנן לרכיבה כחלק מהאולימפיאדה, אלא כאזור לצופים של מסלולי האופניים באירוע. עיריית ריו התחייבה לחבר את כל מסלולי האופניים לאורך החוף עד לתחילת הטורניר.

"מעולם לא דמיינתי שגשר כזה חדש יקרוס", סיפר אדם שרכב במקביל לגשר, "רכבתי קרוב לקצה ואז נהגים התחילו לצעוק לי ולהזהיר אותי מהסכנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully