וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: גרנאדה עלתה מעל הקו האדום, חטאפה ניצחה אחרי 13 משחקים

גרנאדה הביסה 1:5 את לבאנטה בקרב תחתית לוהט, ספורטינג חיחון ירדה מתחת לקו האדום. המדרידאים הפכו פיגור לניצחון 1:2 על ריאל סוסיאדד וברחו מהמקום האחרון בטבלה. איטליה: רק 0:0 למילאן מול קרפי

ספק וידאו: ONE

ברכות לחטאפה. הקבוצה המדרידאית, שלא ניצחה ב-13 משחקי הליגה האחרונים שלה (מתוכם - 11 הפסדים), סוף סוף הצליחה לנצח - ועוד אחרי שחזרה מפיגור - כשגברה 1:2 על ריאל סוסיאדד בחוץ ועברה מהמקום האחרון אל המקום ה-18 בליגה הספרדית, כשבדרך היא עוקפת את לבאנטה, שירדה למקום האחרון ואת גרנאדה. כעת לחטאפה 31 נקודות - נקודה פחות מלספורטינג חיחון הנמצאת מעל הקו האדום.

פבלו סראביה שחקן חטאפה. GettyImages
השתתף בחגיגה. סראביה/GettyImages

קרלוס ולה העלה את הבאסקים ליתרון בדקה ה-19 כשדחק את הכדור מקרוב, אך פאבלו סראביה איזן עם סוג של בעיטת יעף מתוך הרחבה (45). את שער הניצחון עבור חטאפה כבש אלברו ואסקס מהנקודה הלבנה בדקה ה-56. חטאפה תארח במחזור הבא את ולנסיה ותנסה להמשיך במומנטום, כשנותרו ארבעה מחזורים עד לסיום העונה.

במשחק התחתית הלוהט של המחזור, הביסה גרנאדה 1:5 את לבאנטה, וטיפסה מעל הקו האדום. ערב המחזור, לגרנאדה היו 30 נקודות ואילו ללבאנטה 28 כשחטאפה הייתה במקום האחרון גם כן עם 28 נקודות. בעקבות הניצחונות של חטאפה וגרנאדה, ירדה לבאנטה למקום האחרון ואילו גרנאדה שניצחה טיפסה מעליו והורידה את ספורטינג חיחון למקום ה-18 - המוביל בסיום העונה לליגה הספרדית השנייה. אייזק סקסס, יוסף אל עראבי (שלושער) ורובן רוצ'ינה כבשו למנצחת, רובן גרסיה כבש עבור המפסידה. סימאו מאטה הורחק.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן מילאן קווין פרינס בואטנג חוגג. Claudio Villa, GettyImages
שב להרכב. בואטנג/GettyImages, Claudio Villa

מילאן, שניצחה פעם אחת בלבד בששת משחקי הליגה האחרונים שלה, שוב לא הרשימה, הפעם כשסיימה ב-0:0 ביתי מול קרפי. קווין פרינס בואטנג, שלא פתח בליגה האיטלקית מזה כשלוש שנים, עלה ב-11 של הרוסונרי לראשונה העונה. ג'אנלואיג'י דונהרומה, שוערה הצעיר של מילאן, סיפק הצלה מרשימה בתוספת הזמן. מילאן נותרה במקום השישי עם 53 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully