וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר: "לא מתכוון לפרוש בקרוב, תראו אותי בשנים הקרובות"

השוויצרי שחזר לאחרונה מפציעה בברכו ממש לא חושב לתלות את המחבט: "מרגיש טוב פיזית". בראיון ל'גאזטה' הוא דיבר על חילפוי המאמנים ("גישה שונה") ועל נדאל ("ממש לא מופתע מחזרתו לטופ")

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. GettyImages
"אני מודע לכך שהחיים שלי מיוחדים". פדרר/GettyImages

רוג'ר פדרר כבר בן 34. הפנומן השוויצרי חווה כבר אינספור עליות וירידות בקריירה והספיק לשמוע קריאות לפרישתו בשנים האחרונות, כאשר נראה היה שהוא כבר לא יכול להגיע לגבהים בהם שהה במשך רוב זמנו בעולם הטניס. פדרר שמע הכל, אך התעלם, והוא עדיין נמצא במקום השלישי בדירוג העולמי.

לאחרונה חזר מפציעה בברכו שהשביתה אותו כחודשיים, במהלכה עבר נאלץ לעבור ניתוח לראשונה בקריירה שלו. הוא חזר לטורניר מונטה קרלו שם הגיע עד לרבע הגמר והפסיד לג'ו ווילפרד טסונגה, אך נראה שהתאושש ושהוא מסוגל לחזור לכושר הגבוה בו היה מצוי טרן הפציעה.

בראיון שהעניק ל'גאזטה' האיטלקי דיבר פדרר על כך שהוא אינו מתכוון לתלות את המחבט בקרוב, על ההבדלים בין מאמניו השונים, על הקשיים שחווה ועל יריביו הגדולים, רפאל נדאל ונובאק דג'וקוביץ'.

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי רפאל נדאל טניסאי ספרדי. AP
"לק מהמשחקים שלנו הם היסטוריים". פדרר עם נדאל/AP

לפני מספר חודשים פדרר החליף את מאמנו סטפן אדברג באיבן לוביצ'יץ'. "הגישה שלהם שונה לגמרי", מספר, "סטפן היה אחראי לכל אספקט בהכנה שלי. איבן שונה, הוא שיחק עם לא מעט מהיריבים שמתמודדים מולי היום לכן יש לו ידע נרחב יותר עליהם והתובנות שלו הן מה שאני צריך כרגע".

"אני יודע שאני לא יכול לשחק לנצח", הודה השוויצרי כשנשאל על הניתוח שעבר, "זה נורמלי, ומאז שהתאומות שלי נולדו לפני שבע שנים התחלתי לחשוב על עתידי. אני עדיין מרגיש טוב פיזית והמשפחה תומכת בי מאוד ושמחה להסתובב איתי בעולם. כשהגוף שלי לא יחזיק יותר אעצור, אך אני לא מאמין שזה יקרה בקרוב. אני עדיין מאוד נהנה לשחק, תראו אותי בשנים הקרובות".

"אני ממש לא מופתע מחזרתו של נדאל לטופ", אמר על יריבו הספרדי, "אולי זה הפתיע את התקשורת, אך ממש לא את השחקנים. הוא בטופ העולמי כל כך הרבה שנים ואין שום סיבה שיאבד את האיכות שלו. מבחינתי הוא עדיין אחד מהשניים-שלושה הטובים בעולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מירקה פדרר אשתו של רוג'ר פדרר. GettyImages
"הבית הוא תמיד איפה שהמשפחה נמצאת". מירקה פדרר/GettyImages

"היריבות ביני לבין נדאל שונה מזו שיש לי עם נובאק", המשיך, "רפא התפוצץ במהירות, הרגעים הכי טובים של שנינו קרו במקביל. חלק מהמשחקים שלנו הם היסטוריים. מעבר לכך, הוא שמאלי, דבר שהכריח אותי למצוא פתרונות. בהתחלה הוא היה האיש שפגשתי בגמרים ונובאק היה זה שפגשתי בחצאי הגמר, עכשיו זה התהפך. אני חושב שהיריבות ביני לבין נדאל השפיעה הרבה יותר על האוהדים".

"אני משתדל להיות נוכח כמה שאפשר", סיפר כשנשאל על משפחתו, "אני מודע לכך שהחיים שלי מיוחדים. לפעמים אני רוצה לבלות חגים בבית ואני בצד השני של העולם. בכל מקרה הבית הוא תמיד איפה שהמשפחה נמצאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully