וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת העונה בפרמיירליג: ארבעה נציגים ללסטר סיטי ולטוטנהאם

שחקני הליגה האנגלית פרסמו את הרכב המצטיינים של העונה ושלא במפתיע שתי המוליכות שולטות, כאשר ורדי וקיין, שכבשו יחד 26 שערים, בחוד. נציג אחד לארסנל, ווסטהאם ומנצ'סטר יונייטד

שחקני נבחרת אנגליה ג'יימי ורדי והארי קיין. GettyImages
מהחוד של אנגליה לנבחרת העונה. ורדי וקיין/GettyImages

ארבעה מחזורים נותרו עד לסיום העונה בפרמיירליג והעניין ברחבי הליגה עדיין רב. קרב האליפות בין לסטר סיטי וטוטנהאם עדיין בעיצומו, כאשר בין הקבוצות מפרידות חמש נקודות. גם הרביעיה הראשונה עוד לא נסגרה סופית ובתחתית יורדת אחת, אסטון וילה, כבר נקבעה, אך שתי היורדות הנוספות תקבענה כנראה רק ברגע האחרון, כאשר כרגע הכל צפוף.

דבר אחד שכבר כן נקבע, הוא נבחרת העונה של השחקנים. הרכב המצטיינים של הליגה פורסם היום (חמישי) ובו שלא במפתיע שמונה נציגים המגיעים משתי המוליכות. בחוד נבחרת העונה נמצאים חלוץ לסטר, ג'יימי ורדי, שנחשב יחד עם כל קבוצתו להפתעה גדולה ולסיפור יוצא מן הכלל וכבש עד כה 22 שערי ליגה, והארי קיין, שמוליך את טבלת הכובשים עם 24 ובדרך כנראה להיות אחד החלוצים הגדולים באירופה. השניים, אגב, שיתפו פעולה במדי לסטר כאשר קיין היה מושאל לקבוצה מטוטנהאם עת שיחקה בליגה השניה.

השועלים שלחו לנבחרת גם את ריאד מחרז הנהדר, שכבר מחוזר על ידי ענקיות היבשת, את הבלם ווס מורגן ואת הקשר הצרפתי אנגולו קאנטה, שזכה לזימון בכורה הלבחרת בעקבות יכולתו המצוינת העונה. סגניתה בטבלה הוסיפה לקיין שני נציגים לחוליית ההגנה, טובי אלדרווירלד הבלגי והמגן הצעיר דני רוז וגם את דלה עלי המלהיב, שנחשב לצעיר המוביל של העונה באירופה.

בשער נמצא כצפוי דוד דה חאה, שמציל במו ידיו את מנצ'סטר יונייטד מספיגות רבות ונחשב לאחד הגורמים העיקריים לכך שהקבוצה עדיין במאבק על ליגת האלופות. הקטור ביירין הוא נציגה היחיד של ארסנל, ודימיטרי פאייה מווסטהאם משלים את ה-11 של העונה.

הנבחרת המלאה: דוד דה חאה, דני רוז, טובי אלדרווירלד, ווס מורגן, הקטור ביירין, דימיטרי פאייה, אנגולו קאנטה, דלה עלי, ריאד מחרז, הארי קיין, ג'יימי ורדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully