וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי הפועל תל אביב שוב לא קיבלו משכורות: "בושה שככה מתנהלים"

בזמן שהאדומים סגרו את בניית האצטדיון בבת ים בעלות של 800 מיליון ש"ח, עובדי המועדון לא קיבלו משכורת בזמן זו הפעם השלישית ברציפות: "לא דואגים לעובדים". עמותת האדומים לחולדאי: "בטל את השיפוץ בבלומפילד"

בווידאו: הפועל תל אביב ועירוני קרית שמונה נפרדו ב-1:1

לצד הבשורות המשמחות על אישור הקמת האצטדיון בבת ים, בהפועל תל אביב יש לא מעט כעס על ההנהלת המועדון ועל הבעלים, אמיר כבירי, בשל אי קבלת שכר לפני חג הפסח. למרות שבהפועל משדרים עסקים כרגיל ונראה שהשחקנים לא דואגים בקשר לשכרם, בקרב עובדי המועדון ומחלקת הנוער קיימת התמרמרות לא קטנה.

הסיבות די ברורות. כבר שלושה חודשים ששכרם מעוכב מדי חודש והחודש ישנם כאלה הטוענים במועדון כי אין להם כסף לקיים את החג. עובדים פנו לשלל אנשים כדי להלוואות כספים לחג והתסכול אצל העובדים במערכת גדל.

"זה פשוט לא נתפס שכל היום שומעים על מאות מיליונים לאצטדיון בזמן שאנשים בקבוצה לא מקבלים שכר" טען אחד מהגורמים במועדון. "זו בושה שמועדון כמו הפועל מתנהל בצורה כזו. יש אנשים פה שלא מרווחים סכומים גבוהים ואף אחד לא דואג להם". אגב, כבירי עצמו לא הגיע אתמול להרמת כוסית לחג ומההנהלה הבכירה, רק המנכ"ל ניר ענבר היה נוכח.

מהפועל תל אביב נמסר: "העניין בטיפול"

אצטדיון בלומפילד. ברני ארדוב
השיפוץ מיותר? בלומפילד/ברני ארדוב

עמותת האדומים פנתה לראש עיריית תל אביב רון חולדאי בבקשה לבטל את שיפוץ בלומפילד מהקיץ הבא בעקבות בניית אצטדיון בת ים.

יו"ר העמותה, אסף וולף, שלח הבוקר (חמישי) מכתב לראש עיריית ת"א-יפו, רון חולדאי, ובו דרישה כי העירייה תחזור בה מההחלטה לבצע שיפוץ באיצטדיון בלומפילד החל מהקיץ הקרוב.

העמותה, כמייצגת של אוהדי הפועל ת"א, משוכנעת כי שיפוץ בלומפילד בסיטואציה הנוכחית היא בזבוז של מאות מיליונים מכספי הציבור.

וולף כתב לחולדאי: "אנו מצפים שעיריית ת"א-יפו תחליט על השארת איצטדיון בלומפילד במתכונתו הנוכחית ולא תצא לתכנית שיפוץ יומרנית המבזבזת כספי ציבור. דעתנו ברורה והיא שעל העירייה לכבד את בקשת שני המועדונים הבכירים בעיר ולהקים אצטדיונים בבעלותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully