וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן תחכה עוד שבוע לאליפות, שער אדיר לדוגלאס קוסטה

המוליכה ניצחה 0:2 את הרטה ברלין עם שער של וידאל וגולאסו של הברזילאי, אבל דורטמונד דחתה את החגיגות עם 0:3 בשטוטגרט. לברקוזן חזרה מ-2:0 ל-2:3 בשאלקה, האנובר עדיין לא ירדה

שחקני באיירן מינכן חוגגים עם דוגלאס קוסטה (במרכז). Stuart Franklin, GettyImages
איזה גול. דוגלאס קוסטה/GettyImages, Stuart Franklin

באיירן מינכן תמתין עוד שבוע לפחות לחגיגות האליפות. למרות שניצחה 0:2 את הרטה ברלין בחוץ, האלופה תיאלץ לחכות בעקבות ה-0:3 של בורוסיה דורטמונד בשטוטגרט והשמירה על פער שבע הנקודות כשנותרו שלוש מחזורים לסיום העונה בבונדסליגה. לברקוזן ביצעה מהפך גדול מ-2:0 ל-2:3 בחוץ מול שאלקה, בעוד האנובר דחתה את הירידה עוד קצת עם 2:2 מול אינגולשטאדט של אלמוג כהן (17 דקות).

seperator

הרטה ברלין - באיירן מינכן 2:0

פפ גווארדיולה ביצע רוטציה כהכנה לחצי גמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד, אבל בכל זאת השיג שלוש נקודות בזכות שני שחקני הרכש מהקיץ. ארתורו וידאל הלוהט כבש בדקה ה-48 את הרביעי שלו בארבעת המשחקים האחרונים בהם פתח בהרכב, כשבעט כדור חזק מ-18 מטרים שפגע בשחקן הגנה והטעה את תומאס קראפט בדרך אל הרשת. דוגלאס קוסטה חתם עם גולאסו בדקה ה-79, כשהפציץ בשמאל מזווית אלכסונית היישר לחיבורים הרחוקים. הבווארים זקוקים לניצחון אחד בשלושת מחזורי הסיום כדי לחגוג אליפות רביעית ברציפות, לראשונה בהיסטוריה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ארתורו וידאל שחקן באיירן מינכן. GettyImages
השחקן הלוהט של באיירן מינכן באפריל. ארתורו וידאל/GettyImages

שטוטגרט - בורוסיה דורטמונד 3:0

החבורה של תומאס טוכל מנעה מבאיירן לחגוג אליפות כבר במחזור הנוכחי ועל הדרך גם סיבכה קשות את שטוטגרט במאבקי ההישרדות עם משחק שישי ללא ניצחון. דורטמונד עם שלישייה שלישית השבוע, כשהיפני שינג'י קגאווה כבש בדקה ה-21, הילד כריסטיאן פוליסיץ' חגג את השני שלו מריבאונד בדקה ה-45 והנריך מחיטריאן, שהגיע ל-30 אסיסטים העונה בכל המסגרות, השלים בדקה ה-56.

כריסטיאן פוליסיץ' שחקן בורוסיה דורטמונד. Adam Pretty, GettyImages
הופעה שנייה בהרכב, שער שני. כריסטיאן פוליסיץ'/GettyImages, Adam Pretty

שאלקה - לברקוזן 3:2

מהפך אדיר של האורחים סידר להם ניצחון ליגה שישי ברציפות וקירב אותם להבטחת הכרטיס השלישי לליגת האלופות. למרות שברנד לנו עצר לקלאס יאן הונטלאר פנדל בדקה החמישית, שאלקה לא התרגשה ועלתה ל-0:2 עם שערים של אריק מקסים צ'ופו מוטינג (14) ולירוי סאנה (29) - שניהם אחרי אסיסטים של מקס מאייר. אלא שלברקוזן נזקקה לבליץ של שבע דקות במחצית השנייה כדי להפוך את היוצרות ולחגוג בפלטינס ארנה זו השנה השנייה ברציפות. יוליאן בראנדט הלוהט כבש מחזור חמישי ברציפות וצימק בדקה ה-54, קארים בלארבי השווה אחרי שתי דקות עם גול מהאוויר מזווית קשה (ובעזרת השוער) ובראנדט בישל לצ'יצ'אריטו את שער הניצחון בדקה ה-60. שאלקה מתרחקת מהצ'מפיונס.

שחקני לברקוזן חוגגים. Alex Grimm, GettyImages
בליץ נדיר. שחקני לברקוזן חוגגים/GettyImages, Alex Grimm

אינגולשטאדט - האנובר 2:2

אחרי הארכת החוזה בשנתיים, אלמוג כהן שיחק 17 דקות כמחליף במדי המארחת, שאיבדה יתרון של שני שערים וראתה את נועלת הטבלה דוחה את הקץ בשבוע נוסף ונמנעת מירידה רשמית כבר הערב. היפנים הירוקי סקאי (58) והירושי קיוטאקה (82) השוו אחרי שאינגולשטאדט הוליכה משערים של אלפרדו מוראלס (10) ומוריץ הארטמן (25) אך גם איבדה באדום מוקדם את רומן ברז'רי (20). האנובר רחוקה כעת תשע נקודות (ושמונה שערים) מהמקום המוליך למבחנים, אך בקופה רק תשע נקודות.

שלט של אוהדי האנובר: "הכול עובר". Alexandra Beier, GettyImages
"הכול עובר". השלט של אוהדי האנובר/GettyImages, Alexandra Beier

המבורג - ורדר ברמן 1:2

המבורג הצליחה להתרחק מהתחתית הבוערת עם ניצחון דחוק בניצוחו של פייר מישל לאזוגה, שקטע בצורת של 666 דקות בליגה עם צמד והעניק לקבוצתו שלוש נקודות שהפרידו אותה מהתחתית הבוערת. לאזוגה כבש בדקה החמישית והוסיף את השני שלו בדקה ה-32. אנתוני אוג'ה הצליח רק לצמק בדקה ה-65. האורחת הסתבכה ותישאר במקום ה-16, ממנו הולכים למבחנים, גם בתום המחזור הזה.

פייר מישל לאזוגה שחקן המבורג. GettyImages
עשה סוף לבצורת. פייר מישל לאזוגה/GettyImages

משחקים נוספים

וולפסבורג - אוגסבורג 2:0
לאוגסבורג: אלפרד פינבוגאסון (1), חליל אלטינטופ (57)

קלן - דרמשטאדט 1:4
לקלן: אנתוני מודסט (4 ו-35), מרסל ריסה (52 ו-75). לדרמשטאדט: ג'רום גונדורף (12)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully