וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פיל ג'קסון חושב שדיוויד בלאט הוא מוח כדורסל מבריק"

האם המאמן הישראלי קרוב מתמיד לקבוצה מהתפוח הגדול? בארצות הברית טוענים שבלאט מתקרב לתפקיד הנחשק בניו יורק ניקס, זאת בעקבות ההערכה של נשיא המועדון כלפיו

נשיא הניקס לענייני כדורסל, פיל ג'קסון. AP
מחזיק מבלאט? ג'קסון/AP

בארצות הברית ממשיכים לעסוק באפשרות שהמאמן הישראלי, דיוויד בלאט, יקבל את המושכות בניו יורק ניקס. כזכור, כתב ESPN מארק שטיין דיווח כי הניקס, עוד אחת מהקבוצות שמחפשות מאמן לעונה הבאה, החליטו להתמקד בבלאט ובמאמן הנוכחי קורט ראמביס.

כעת נראה שבלאט מתקרב לתפקיד עוד יותר, לפחות על פי דיווח מקומי של העיתונאי האמריקאי, טומי די. די טוען שגורם בכיר במועדון טען בפניו שפיל ג'קסון מחזיק מאוד מבלאט, ומתכוון למנות אותו לתפקיד המאמן. "פיל ג'קסון, נשיא ניו יורק ניקס, מרגיש שלבלאט יש מוח כדורסל מבריק", כתב די. "כך טען בפניי גורם בכיר.

כזכור, אמש דווח בארצות הברית כי ג'קסון השתכנע כי מדובר במועמד ראוי למרות ההיכרות השטחית עמו. הזן מאסטר אמר בשבוע האחרון כי ימנה מאמן שיוכל להטמיע את התקפת המשולש המפורסמת שלו, אך נראה כי סטיב מילס, חברו של בלאט מפרינסטון וה-GM של הניקס כיום, התערב לטובתו.

משדר דיוויד בלאט מקוצר של 11 דקות. GettyImages
קרוב מתמיד? בלאט/GettyImages

בתקשורת בתפוח הגדול כבר התחילו לנתח את המינוי האפשרי ומארק ברמן מה"ניו יורק פוסט" כתב: "המאמן שלברון זרק יכול להיות מושלם להתקפת המשולש של הניקס. פיל ג'קסון מתעקש שהניקס ישחקו התקפת "טריפל-פוסט" ובלאט יכול להיות מועמד מצוין לזה, בעיקר עם קורט ראמביס בתור מתאם ההתקפה שלו".

באותו טור מצוטט גם גורם ב-NBA שמקורב לקאבס והחמיא לבלאט: "הוא לא הגיע ואמר 'נעשה את מה שעשיתי באירופה', הוא ידע להתאים את עצמו למצב. הוא טוב בזה ועשה התאמות ל-NBA וללברון. הוא לא קיבל מספיק קרדיט על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully