וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעיין דוידוביץ': "נוח שהבטחתי את המקום בריו, עכשיו אני יכולה להתכונן בראש שקט"

21.4.2016 / 17:24

הוועד האולימפי הגריל עשר חבילות לאולימפיאדה בריו, הגולשת, שהייתה אחראית על ההגרלה, אמרה: "מאחלת לכמה שיותר ספורטאים ישראלים להצטרף אלינו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דוידוביץ' עם לוסטיג ואלדובי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוועד האולימפי ובית ההשקעות הלמן אלדובי, אחד מנותני החסות למשלחת הישראלית לאולימפיאדה, הגרילו היום (חמישי) עשר חבילות לאולימפיאדת ריו לאוהדים שנרשמו בחודשים האחרונים באתר של בית ההשקעות. מי שהייתה אחראית על ההגרלה הייתה הגולשת מעיין דוידוביץ', שסיפרה כי היא תצא כבר בעוד כחודש לריו כדי להתאמן במשך 50 ימים בריו לקראת התחרות. בזמן שספורטאים רבים עוד מנסים להשיג כרטיס לריו, דוידוביץ' כבר רגועה כמו ספורטאים אחרים שהבטיחו מקומם. "זה יותר נוח כשכבר הבטחתי את מקומי בריו ואני יכולה להתכונן בראש שקט למשחקים. אני מאחלת לכמה שיותר ספורטאים ישראלים להשיג את הכרטיס לריו ולהצטרף אלינו", אמרה.

גילי לוסטיג, מנכל הוועד האולימפי וראש המשלחת לריו, אמר באירוע: "זה יום מיוחד. חברת הלמן אלדובי מוכיחה את תרומתה לקהילה ולספורט בישראל. עשרה אנשים יבואו בזכותם לעודד את הספורטאים שלנו בריו".

אורי אלדובי, יו"ר הלמן אלדובי, הוסיף: "היה חשוב לנו להתחבר לערכי הספורט. אני שמח שכולם התאמצו ואנחנו חלק מצוות צעיר. חלק מהספורטאים אמרו לנו שתהיה בעיה של עידוד בשל המרחק מישראל לברזיל ולכן החלטנו לשלוח עשרה אוהדים לריו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully