וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל חולון: "מאות אוהדים ישארו ללא כרטיס למשחק באשדוד"

21.4.2016 / 15:11

הסגולים מתכוננים למשחק הקריטי בתחתית בעיר הנמל, כשמעל 600 אוהדים צפויים לרדת דרומה. אשדוד העבירה רק 150 כרטיסים, כשיציע חדש לא מאושר לאכלוס: "ליציע אין אישור"

one

ארבעה מחזורים מוצאת את עצמה הפועל חולון במקום האחרון בטבלה, בידיעה שאם לא תצליח לנצח עד לסיום העונה תרד לליגה השנייה. ביום שני הקרוב תצא הקבוצה למשחק חוץ חשוב נגד מכבי אשדוד/באר טוביה, משחק שהפסד בו עלול לסבך את הקבוצה בצורה קשה מאוד.

כחלק מההתארגנות למשחק, הודיעו באשדוד לחולון שיקבלו 10 אחוזים מתפוסת האולם - 100 כרטיסים, ועוד 50 הזמנות. בחולון מעריכים שבסופו של דבר ישיגו 170 כרטיסים מהקבוצה המארחת. המספר הזה הוא נמוך בהרבה מכמות הקהל הסגולה שאמורה להגיע להיכל הקריה. "אמורים להגיע בין 600 ל-800 אוהדים לפחות", אמרו בקרב אוהדי חולון שמתכננים אף להוציא הסעות מסודרות למשחק שייערך בשעה 21:00 בערב, "אם יאפשרו רק ל-170 אוהדים להכנס, זה אומר שכמה מאות אוהדים ישארו בחוץ".

אוהדי הפועל חולון. ברני ארדוב
יישארו בלי כרטיס? אוהדי הפועל חולון/ברני ארדוב

באולם באשדוד קיים יציע חדש שנבנה לפני שנתיים, שתכולתו כ-800 מקומות, שהיה אמור להגדיל את האולם בצורה משמעותית, אך ליציע אין אישור אכלוס ממשרד התמ"ת והוא נותר יתום. בחולון ידעו לציין כי בשני מקרים בעבר - בסדרת גמר הפלייאוף של קבוצת הנשים בעונה שעברה, ובמשחק נגד מכבי תל אביב של קבוצת הגברים, נפתח היציע, וביקשו ממנהלת הליגה, מכבי אשדוד ומשטרת אשדוד אפשרות לפתוח את היציע, אך נתקלו בסירוב. "ליציע אין אישור", סיפרו במכבי אשדוד, "בעבר כשאכלסנו אותו למשחק נגד מכבי תל אביב, כמעט וסגרו לנו את האולם, וקיבלנו אזהרה חמורה".

הסיבה כי היציע נשאר לא מאוכלס הוא בליקוי בטיחותי שקשור למדרגות היציע, ליקוי שעלות תיקונו מוערך בסכום כסף לא קטן שלא הועבר עדיין מעיריית אשדוד, ולכן לא בוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully