וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "לא רוצים להישאר עם המחמאות מהעונה הזו"

21.4.2016 / 14:39

רגע לפני מפגש הגביע מול סכנין, כוכב מכבי תל אביב דיבר על מאבק האליפות: "מפרגנים להפועל באר שבע אבל לא נוותר להם עד הסוף". ריקן, שצפוי לפתוח כמגן שמאלי: "כל משחק הוא מאני טיים"

one

אחרי המחווה לקבוצת הדאבל של עונת 95/6 שעלתה באחרונה בהרכב מלא על הדשא בבלומפילד וזכתה לכבוד גדול מהיציעים, החליטו במכבי תל אביב להוציא למשחק הגביע הערב (חמישי) בחיפה מיניבוס ובו עשרים שחקני עבר של המועדון שיהיו אורחי הקבוצה במשחק. בין היתר יהיו הערב על האוטובוס לחיפה צביקה רוזן, אלון נתן, מוישיק שוויצר, ויקי פרץ, ג'קי צרפתי, אורי קדמי וענבר מוספי.

שחקני הקבוצה הגיעו בשעות הצהריים לבית מלון בחיפה שם יעשו את ההכנות האחרונות למשחק. הקפטן ערן זהבי אמר בראיון לאתר הרשמי של המועדון: "מהרגע שהסתיים המשחק מול מכבי חיפה, התחלתי לחשוב על המשחק מול בני סכנין. כך אני עושה תמיד. היינו באופוריה בשבוע שעבר כשהכל הלך לנו ועכשיו אנחנו צריכים להרים את עצמנו למרות שלא הפסדנו למכבי חיפה וזה קצת מצחיק להגיד שאנחנו צריכים להרים את עצמנו. לא יצרנו מספיק מצבים מול מכבי חיפה כפי שרצינו אבל היינו מאוד דומיננטיים בחיפה. הייתי קונה בתחילת העונה את המצב בו אנחנו נמצאים עכשיו".

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא רוצה להישאר עם המחמאות. ערן זהבי/ברני ארדוב

על האפשרות שמכבי תל אביב לא תיקח שום תואר אמר זהבי: "אני לא רוצה להישאר עם המחמאות מהעונה הזו. אנחנו עושים עונה מדהימה כשהשיא שלה היה בליגת האלופות ועכשיו אנחנו שוב בשיא. מבחינת אחוזי הצלחה זו עונה מצוינת. אנחנו מפרגנים להפועל באר שבע אבל לא נוותר להם עד הסוף".

על ההתנהלות שלו אמר הקפטן: "אני אוהב לשים מטרות קצרות ולא נשארו לנו הרבה מטרות קצרות. צריך לעשות הכי טוב בלי להסתכל רחוק למשחק מול באר שבע בבלומפילד".

על התחושות שלו ושל חבריו לקבוצה, אמר זהבי: "אנחנו מרגישים שכולם רוצים שניכשל וזה טבעי. כולם רוצים לחקות את מכבי תל אביב וזה אומר שאנחנו במקום טוב. צריך לנתק כל רעש תקשורתי מסביב ולנטרל את כל המלחמות הפסיכולוגיות. אני יודע מה קורה בחדר ההלבשה שלנו ואנחנו צריכים לעשות הכי טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אבי ריקן שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
יפתח כמגן שמאלי. ריקן/קובי אליהו

פטר בוס לא צפוי לערוך מספר גדול של שינויים וככל הנראה יפתח עם אבי ריקן כמגן שמאלי ואולי שינוי נוסף במידה שיחליט לוותר על אורלנדו סה כחלוץ המטרה בתחילת המשחק.

ריקן אמר לקראת המשחק הערב לאתר הרשמי: "נעשה את המקסימום להגיע מוכנים. אני מקווה שנכבוש שערים ולא כמו במשחק מול מכבי חיפה. אני מתאר לעצמי שנחזיק בכדור ונתקוף אבל נצטרך להיות מאוד מרוכזים מול המתפרצות של סכנין שיהיו מאוד מסוכנות. יש עדיין המון משחקים לסיום העונה אבל כל משחק הוא סוג של מאני טיים. כל אחד צריך לתת מאה אחוז ולגייס את עצמו למען הקבוצה. אני מקווה שהמשחק הזה מול סכנין יפתח לנו חודש טוב איתו נסיים את העונה כמו שצריך. אני מאמין שנשמח בסוף המשחק ביחד עם האוהדים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully