וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאלטי: "טוטי הוא נכס גדול, רציתי להכניס אותו מוקדם יותר"

מאמן רומא פרגן לכוכב שנכנס בדקה ה-86 וסידר מהפך עם צמד בזק ב-2:3 על טורינו: "הוא עשה בדיוק מה שביקשתי ממנו לעשות. הוא לא אוהב להיות שחקן ספסל, אבל לי יש שיקולים נוספים"

פרנצ'סקו טוטי רומא. GettyImages
מישהו הספיד אותו? פרנצ'סקו טוטי/GettyImages

המחזור ה-34 שנערך אמש (רביעי) במלואו באיטליה עמד בסימן עוד ניצחון של יובנטוס ששועטת לקראת סקודטו חמישי ברציפות, אבל עם כל הכבוד לאלופה, גיבור הערב הזה היה ללא ספק פרנצ'סקו טוטי. הכוכב הוותיק נשלח אל הדשא בדקה ה-86 בפיגור של 2:1 בבית מול טורינו וכבש צמד תוך שלוש דקות כדי לסדר לג'אלורוסי מהפך ששמר אותה במרחק של חמש נקודות בלבד מנאפולי השנייה.

פרנצ'סקו טוטי רומא עם לוצ'יאנו ספאלטי. GettyImages
הפשירו את היחסים. טוטי וספאלטי/GettyImages

לוצ'יאנו ספאלטי, המאמן האיטלקי שהפך את טוטי לשחקן ספסל מאז שהגיע והסתכסך עם הקפטן, לא התבייש לפרגן לו לאחר המשחק: "טוטי עשה בדיוק מה שביקשתי ממנו, והוא עשה את אותו דבר מול אטאלנטה. טוטי היה נכס גדול עבורנו. כשהוא נכנס למגרש כל הקהל היה מאחורינו והשחקנים האחרים קיבלו דחיפה מהאווירה המחשמלת. טוטי היה אמור להיכנס מוקדם יותר, אבל הגול השני של של טורינו הכניס אותנו להלם".

המאמן התייחס לעובדה שטוטי לא מרוצה מכך שהפך לשחקן ספסל ואמר: "הבעיה היא שבין התפקיד של המאמן להיסטוריה של השחקן הזה יש הרבה מצבים ושיקולים נוספים שצריכים להילקח בחשבון. הוא לא אוהב את הבחירות שלי אבל אני המאמן ואני צריך לקחת בחשבון את כל השחקנים. אסור לשכוח שנקראתי לדגל באמצע העונה כדי לתקן בעיות".

עוד באותו נושא

יובנטוס הביסה 0:3 את לאציו, הפער בפסגה שוב תשע נקודות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully