וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לברון קשקשן, כל החבר'ה האחרים שלהם הם כמו מעודדות על הספסל"

הסטטיסטיקה הראתה שג'יימס קלע ב-100 אחוז על הראש של סטנלי ג'ונסון, אבל הרוקי של דטרויט, שהתנגש בלברון במהלך המשחק, תקף: "נכנסתי לראש שלו. רוב השחקנים שלהם יכולים לשבת ביציע"

צילום מסך

פלייאוף 2016 של ה-NBA המשיך להיות די מאכזב הלילה (בין רביעי לחמישי), לפחות בכל הקשור למתח. כל שלוש המנצחות של משחקי הלילה, קליבלנד, מיאמי והקליפרס, עלו ל-0:2 די בקלות ומתחילות לחשוב על השלב הבא.

בקליבלנד, לברון ג'יימס קלע 27 והקאבס חגגו על דטרויט עם 90:107 נינוח, כשהם משווים שיא פלייאוף עם לא פחות מ-20 שלשות, כולל 7 מ-11 מחוץ לקשת של ג'יי אר סמית': "באמת זרקנו 38 שלשות? Damn", סיכם סמית'. 20 השלשות שוות לכמות שהשיגו בעבר במשחקי פלייאוף סיאטל (1996), דאלאס (2011) והווריירס (2015).

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס מול סטנלי ג'ונסון דטרויט פיסטונס. AP
טראש טוק יוצא דופן. ג'ונסון מנסה לשמור על לברון/AP

למרות המשחק הדי חד צדדי, בעיקר במחצית השנייה בה הקאבס ברחו, הפיסטונס לא מוכנים להתקפל. בסיום הרבע הראשון, הרוקי סטנלי ג'ונסון התנגש בלברון ובסיום הוא פתח פה גדול על קליבלנד: "לברון מקשקש. הוא אוהב להזיז את הפה ולעשות טראש טוק מדי פעם. הייתי רוצה שהוא יעשה את זה כשהמשחק ב-0:0, לא כשהקבוצה שלו מובילה ב-16. כל הקבוצה שלהם אוהבת לדבר. כל החבר'ה האלה יושבים על הספסל והם כמו מעודדות. רק 7-8 שחקנים אצלם משחקים, אבל הם כולם אוהבים לדבר כל הזמן. כל אלה שיושבים על הספסל יכולים באותה מידה לשבת ביציע".

ג'ונסון בן ה-19 לא עצר שם וסיפק ציטוט די ביזארי בהתחשב בתוצאת שני המשחקים הראשונים ובעובדה שקינג ג'יימס קלע 13 נקודות על הראש של ג'ונסון ב-6 מ-6 מהשדה הלילה: "נכנסתי לראש של לברון, אני שם. אין ספק בכך. אבל לא אכפת לי מזה בכלל. אני רק מנסה לשחק כדורסל. היה לו ערב מוצלח והוא קלע כמה זריקות ממש קשות, כולל שתי שלשות שבדרך כלל הוא מחטיא. נלחמתי מולו, זה היה מאוד פיזי, הוא לא נגע בכדור בצבע בגלל זה ולקח זריקות קשות. הוא יצטרך לשחק 40 דקות ולקלוע את הזריקות הקשות האלה בכל משחק כדי לנצח אותנו. האם אני מפחד מלברון? ממש לא. למה שאפחד ממנו".

תגובתו של לברון? "כמו שאני תמיד אומר לכם הכתבים, מה שקורה בין ארבעת הקווים של המגרש נשאר שם ואין לו שום משמעות מחוץ לפרקט. אני רק שמח שאני יכול לעזור ולהוביל את הקבוצה. לא היה מהלך מלוכלך אחד כל הסדרה בינתיים, משני הצדדים. אני דואג כל הזמן לזה שהחבר'ה שלי מתעסקים רק בכדורסל, כל השאר לא רלוונטי". מלבד העימות עם ג'ונסון, נראה היה שגם מרקוס מוריס מכה את לברון עם המרפק במהלך הרבע האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully