וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי קרית גת: אלאנדו טאקר גמר את העונה

21.4.2016 / 8:36

בבדיקה שנייה שנערכה לכוכבה של הקבוצה מתחתית הטבלה (1.98, 32) התגלה כי הוא סובל מקרע במיניסקוס ולא יוכל לחזור לפעילות. רשם 18.7 נקודות ו-5.7 ריבאונדים בממוצע למשחק

one

ארבעה מחזורים לסיום העונה הדרמטי בתחתית ליגת העל, ספגה אמש (רביעי) מכבי קרית גת מכה קשה כשנודע כי הפורוורד אלאנדו טאקר לא ישוב לפעילות העונה בשל קרע במיניסקוס. טאקר נפצע במשחק הליגה לפני שבוע נגד עירוני נס ציונה, ולא שיחק נגד הפועל ירושלים, כשהוא עובר בדיקת MRI בברכו. האבחנה הראשונית לא הייתה חד משמעית, ובמועדון שלחו את השחקן להתייעצות שנייה שקבעה מעל לכל ספק כי הוא סובל מקרע שישבית אותו לחודש וחצי לפחות.

שחקן מכבי קרית גת אלאנדו טאקר מול שחקן עירוני נס ציונה טל דן. ברני ארדוב
קרית גת תסתדר בלעדיו? אלאנדו טאקר/ברני ארדוב

טאקר (1.98, 32) הצטרף לקבוצה במחזור השמיני והיה הרוח החיה שמאחורי מסע ההשרדות שלה עד כה העונה. ב-20 מ-21 משחקיו בקרית גת הוא קלע ספרות כפולות כשתצוגת השיא שלו הגיעה ממש לא מזמן, לפני שבוע וחצי נגד הפועל חולון כשצלף 33 נקודות, הוריד 9 ריבאונדים ומסר 5 אסיסטים. בסך הכל רשם 18.7 נקודות (52.3 אחוזים ל-2 נקודות, 33.8 אחוזים ל-3 נקודות), 5.7 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים בממוצע למשחק.

קרית גת ממוקמת כעת במקום ה-11 בטבלה במאזן זהה לעירוני נס ציונה והפועל חולון שנמצאות במקום העשירי וה-12 בהתאמה. לוח המשחקים שנותר לקבוצה של נתי כהן הוא הקשה ביותר בליגה, כשקרית גת תפגוש בשבוע הבא את מכבי תל אביב בחוץ, לאחר מכן תארח את מכבי חיפה, תתארח בהרצליה ותנעל את העונה במשחק בית נגד מכבי ראשון לציון. ההערכות הן שקרית גת תצטרך לנצח שני משחקים כדי להבטיח את ההשארות, כשאם לא תצליח לנצח ולו משחק אחד, תצטרך לקוות שגם הפועל חולון תפסיד עד לסיום העונה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully