וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוי זומן לפגישה עם יעקב שחר: "כך נראית קבוצה של רוני"

21.4.2016 / 7:45

אחרי שאישרו לוואלה! ספורט כי הוא צפוי להמשיך, המאמן יגיע לפגישה עם נשיא המועדון בנוגע לעונה הבאה. טואטחה מחוזר בבלגיה ופורטוגל: "אם יעזוב, עדיף לאירופה". השחקנים חגגו את ההעפלה לגמר: "הצגה גדולה. זו השיטה שמתאימה לנו"

צילום מסך

מאמן מכבי חיפה רוני לוי ונשיא המועדון יעקב שחר ייפגשו בימים הקרובים כדי לדון בחוזהו של המאמן לעונה הבאה. כפי שפורסם אתמול בוואלה ספורט, בחיפה החליטו להאריך את חוזהו של המאמן במידה ויחפוץ בכך, כך שהכדור נמצא כעת בידיים של לוי שיגיע לפגישה עם שחר וישמע ממנו על ההחלטה. על פי גורמים במועדון, המאמן כבר זומן לפגישה עם הבעלים שתיערך ממש בקרוב. "זה אולי לא הצליח כל כך בהתחלה, אבל היום רואים כמה פוטנציאל יש בקבוצה הזאת. רוני עשה לבכר בית ספר לטקטיקה וכך צריכה להיראות קבוצה שלו. יש בהחלט ממה להיות מרוצים", אמרו אתמול במועדון. גם שחקנים עימם שוחחנו רוצים שהמאמן ימשיך. לוי זוכה לתמיכה רחבה, שכוללת גם את הקפטן שלו – יוסי בניון. כזכור, לאחרונה המליץ לוי להנהלה להמשיך את ההתקשרות עם הקשר ועם גילי ורמוט, ולא מן הנמנע שהשלושה ישתפו פעולה גם בעונה הבאה. בפגישה עם שחר יוחלט מה יהיה המתווה של הצוות המקצועי. לוי רוצה מנהל טכני, או כל איש מקצוע שיהווה צינור נוסף מול השחקנים.

קובי אליהו

בניון עצמו עדיין לא זכה בגביע המדינה בקריירה שלו. אתמול, לאחר ניצחון נוסף על קבוצה מליגת העל במפעל הזה, הוא רחוק משחק אחד מלהניף את גביע המדינה ומירר בבכי, מה שהצליח לרגש את השחקנים. אבל המחמאות אתמול התרכזו לא רק בבניון ובלוי, אלא גם בטאלב טואטחה, גליינור פלט ואעיד חבשי שרשמו משחק נהדר, ובמשחק ההגנה שמתייצב לאחרונה. בראשון צפה אתמול נציג מוסקרון ונראה כי ההתעניינות ממכבי תל אביב היא רק ההתחלה לקראת הקיץ העמוס שצפוי לו, השני מוגדר כבר עכשיו כזר היציב ביותר של הקבוצה העונה. פלט כבש העונה 15 שערים בכל המסגרות, ששה מהם בגביע המדינה. "האיש הזה העלה אותנו במו רגליו עד הגמר", אמרו אתמול על פלט. "הוא מגיע למשחקים גדולים. אין סיבה שלא יישאר איתנו עונה נוספת". נציג מוסקרון התרשם מאוד מטואטחה, אבל לא מן הנמנע שהוא יושאל אליה על ידי קבוצה גדולה יותר, או ישחק בליגה בכירה יותר בעונה הבאה. בקיץ פרסמנו כי בנפיקה ליסבון מעוניינת בשחקן ולא מן הנמנע שבסופו של דבר ייצא לפורטוגל. "כל האופציות פתוחות בפני טואטחה. לאחרונה אנחנו רואים כמה פוטנציאל יש בו, אין ספק שהיום הוא המגן הטוב בישראל. אם יעזוב את מכבי חיפה, עדיף לו לשחק באירופה", אמר אתמול גורם במועדון. לגבי בניון, אגב, גם הוא ייפגש בקרוב עם שחר וההערכה היא שימשיך לעונה נוספת. בחיפה הופתעו לטובה מהיכולת של אעיד חבשי שיישאר גם בעונה הבאה.

שחר מרוצה במחזורים האחרונים, בעיקר מהעובדה שהקבוצה שלו צלחה את סדרת המשחקים מול הקבוצות הגדולות. "השיטה הנוכחית יותר מתאימה לנו. זה אולי לא מזכיר את מכבי חיפה הגדולה, אבל אנחנו נראים כמו קבוצה", אמרו שחקנים בסיום שציינו: "זאת הייתה אחת ההצגות הגדולות בשנתיים האחרונות". נטע לביא ממשיך להרשים ובמועדון בונים עליו לקראת העונות הבאות.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully