וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: בלאט אחד משני המועמדים לניקס, "הוא יהיה מושלם לקבוצה"

בארה"ב טוענים כי רשימת המועמדים של פיל ג'קסון הצטמצמה וכוללת מלבד בלאט רק את קורט ראמביס. בתקשורת בניו יורק כבר מפרגנים: "הוא לא קיבל מספיק קרדיט על היכולת שלו לעשות התאמות"

צילום מסך

שוק המאמנים ב-NBA ממשיך להיות פעיל למדי. אחרי שטום תיבודו התקרב לחתימה במינסוטה כנשיא ומאמן, נותרו כמה משרות פנויות עליהם מתמודדים מספר גבוה יחסית של מאמנים. כתב ESPN מארק שטיין מדווח הערב (רביעי) כי הניקס, עוד אחת מהקבוצות שמחפשות מאמן לעונה הבאה, מתמקדים לעת עתה בדיוויד בלאט ובמאמן הנוכחי קורט ראמביס. נכון לעכשיו, הם נחשבים לשני המועמדים הבכירים לקבל את התפקיד.

דיוויד בלאט, מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
בדרך לניקס? בלאט/AP

אמש דווח בארצות הברית כי הניקס צפויים לאמן את בלאט לתפקיד, אחרי שפיל ג'קסון השתכנע כי מדובר במועמד ראוי למרות ההיכרות השטחית עמו. הזן מאסטר אמר בשבוע האחרון כי ימנה מאמן שיוכל להטמיע את התקפת המשולש המפורסמת שלו, אך נראה כי סטיב מילס, חברו של בלאט מפרינסטון וה-GM של הניקס כיום, התערב לטובתו.

כמו כן, מדווח שטיין כי סקרמנטו, למרות בורסת השמות שנזרקה לחלל האוויר, עדיין נמצאת בשלב ראשוני של חיפוש אחר מאמן שיחליף את ג'ורג' קארל, שפוטר מיד עם תום העונה. הקינגס טרם גיבשו רשימה מצומצמת של מועמדים לתפקיד.

בתקשורת בתפוח הגדול כבר התחילו לנתח את המינוי האפשרי ומארק ברמן מה"ניו יורק פוסט" כתב: "המאמן שלברון זרק יכול להיות מושלם להתקפת המשולש של הניקס. פיל ג'קסון מתעקש שהניקס ישחקו התקפת "טריפל-פוסט" ובלאט יכול להיות מועמד מצוין לזה, בעיקר עם קורט ראמביס בתור מתאם ההתקפה שלו".

באותו טור מצוטט גם גורם ב-NBA שמקורב לקאבס והחמיא לבלאט: "הוא לא הגיע ואמר 'נעשה את מה שעשיתי באירופה', הוא ידע להתאים את עצמו למצב. הוא טוב בזה ועשה התאמות ל-NBA וללברון. הוא לא קיבל מספיק קרדיט על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully