וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בטניסאי האיראני רודף אחרי שופט ומנסה להכות אותו

מאג'ד אבדיני בן ה-29 איבד את קור הרוח שלו במוקדמות לפיוצ'ר קטן באנטליה (סך פרסים: 10,000 דולר), קילל את יריבו והחל לרדוף אחרי המפקח של הטורניר עם המחבט. "לא הופתענו", אמר טניסאי

אימג'בנק GettyImages

אירוע מוזר במיוחד התרחש השבוע במוקדמות לטורניר ITF קטן (סך פרסים: 10,000 דולר) באנטליה, טורקיה. הטניסאי האיראני מאג'ד אבדיני איבד את קור הרוח שלו והחל לרדוף אחרי המפקח הראשי של הטורניר לאחר שזה נקרא למגרש בו שיחק. אבדיני בן ה-29 שיחק נגד בריטי בן 20 בשם אימרן אסוואט בסיבוב השני של מוקדמות פיוצ'ר קטן בטורקיה, והוא שחקן לא מספיק מוצלח כדי שיהיה לו דירוג עולמי. בנוסף, אתר ה-ATP מראה שאבדיני זכה במהלך הקריירה שלו ל-36 דולר. כרגע, אבדיני הושעה על ידי ה-ITF לתקופה לא מוגבלת.

לפי עדויות אבדיני הוא שחקן חם מזג שכבר היה מעורב באירועים שכאלה. "אני זוכר שהפעם הראשונה שראיתי אותו הייתה ב-2014", אמר טניסאי בריטי שנותר בעילום שם לטלגרף, "הוא שיחק הרבה טורנירים בטורקיה ואני חושב שהוא גר באיזה מלון. אם מסתכלים על התוצאות שלו, רואים שהוא בקושי ניצח במשחק אחד בקריירה שלו. שמענו שהיו צעקות על השופט במשחק שלו בשבוע שעבר כך שלא היינו מופתעים ממה שקרה. אימרן ניצח אותו בקלות ואז הוא התחיל להגיד לו 'אזיין את אמא שלך' וצרח קללות נוספות. המפקח הגיע כדי לתת לו אזהרה בגלל הקללות. בפעם הראשונה הבחור האיראני צעק עליו: 'לא, לא, לך מפה, לא אתה', אז אני לא יודע אם זה היה אותו שופט שכבר היה לו עימות איתו. לאחר מכן היו עוד כמה התפוצצויות עם שופטים ואז מפקח הטורניר עלה שוב והבחור השתולל.

"היה לו כדור בכיס והוא ניסה לחבוט בו על השופט, אבל מזל שהוא לא מדויק מספיק. אז הוא התחיל לרדוף אחריו מחוץ למגרש והוא ניסה לשבור את הגדר. שלושה שופטים היו צריכים להגיע בסופו של דבר כדי להוריד אותו מהמגרש. זה אחד הרגעים הכי מצחיקים שראיתי על מגרש הטניס למרות שבסופו של דבר זה היה קצת מפחיד. במוקדמות של טורנירים כאלה אין שופטים, אז אתה צריך לקרוא את ההחלטות בשביל עצמך. כמובן שיש הרבה רמאויות והרבה כאוס, אבל לא ראיתי שום דבר שקרוב לזה". אותו טניסאי התייחס גם למכירות משחקים בטורנירים הקטנים האלה: "אני מצטער לומר, אבל אני חושב שיש הרבה מזה בטורנירים הקטנים. אני עצמי הייתי עד לזה רק פעם אחת ואותו שחקן נפסל והושעה. אבל יש הרבה שמועות. אנשים פונים למכירות משחקים מתוך ייאוש, כי הפרסים הכספיים הם קטנים ברמות הנמוכות. אתה יכול לזכות בטורניר וגם אז בקושי אתה מכסה את ההוצאות".

כדור טניס, מביא כדורים. GettyImages
איזה ברדק/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • טניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully