וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: רפאל נדאל הרשים בדרך לסיבוב השלישי

שלושה ימים אחרי הזכייה במונטה קרלו, המדורג חמישי בעולם ניצח 3:6, 2:6 את מרסל גרנויירס שהגיע עד לרבע הגמר על החימר בצרפת. קיי נישיקורי ניצח 4:6, 2:6 את טיימו דה באקר ההולנדי

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. Alex Caparros, GettyImages
ניצחון מרשים. נדאל/GettyImages, Alex Caparros

שלושה ימים אחרי שזכה במונטה קרלו עם ניצחון מול גאל מונפיס בגמר, פתח הערב (רביעי) רפאל נדאל את ההופעות שלו בטורניר ברצלונה מסבב ה-500 של ה-ATP, בו זכה בעבר שמונה פעמים והוא מחזיק שם במאזן של 43 ניצחונות לעומת שלושה הפסדים. המדורג חמישי בעולם פתח כמו שצריך מבחינתו כשניצח 3:6, 2:6 את בן ארצו מרסל גרנויירס, שעבר שבוע נהדר במונטה קרלו עם העפלה לרבע הגמר לאחר שנכנס לטורניר כלאקי לוזר. נדאל נזקק לשעה ועוד 31 דקות על מנת להשלים עלייה לסיבוב השלישי על החימר הקטלאני. בסיבוב הבא ישחק נדאל נגד אלברט מונטאנייס הספרדי הוותיק, שהביס 1:6, 3:6 את ז'ואאו סוזה הפורטוגלי בסיבוב השני.

קיי נישיקורי, שמדורג שני בטורניר ושישי בעולם, גם ניצח ועשה את זה עם 4:6, 2:6 מול טיימו דה באקר ההולנדי, המדורג 102 בעולם. היפני עשה את שלו בתוך שעה ועוד שמונה דקות. סאשה זברב, שחוגג היום את יום הולדתו ה-19, רשם ניצחון מרשים עם 3:6, 7:6 (3), 5:7 מול תומאס בלוצ'י הברזילאי הוותיק (35 בעולם). פאביו פוניני (31 בעולם) נראה רע במערכה הראשונה, אבל חזר וניצח 6:3, 0:6, 1:6 את מיכאיל יוז'ני הרוסי (74). פיליפ קולשרייבר הגרמני, המדורג 27 בעולם, ניצח בקלות 2:6, 1:6 את פאבלו קרנו בוסטה (49).

קיי נישיקורי טניסאי יפני. Alex Caparros, GettyImages
נישיקורי גם בסיבוב השלישי/GettyImages, Alex Caparros
  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully