וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנואל נוייר האריך את החוזה שלו בבאיירן מינכן עד 2021

השוער בן ה-30, שהגיע משאלקה בקיץ 2011, חתם על חוזה לחמש שנים באלופת גרמניה והצטרף לאלאבה, חאבי מרטינס, בואטנג, מולר וצ'אבי אלונסו שהאריכו את החוזים. "מאושר מאוד", אמר נוייר

מנואל נוייר שוער באיירן מינכן (אמצע) עם קרל היינץ רומניגה יושב ראש באיירן. באיירן מינכן, אתר רשמי
מנואל נוייר בעת החתימה/אתר רשמי, באיירן מינכן

אחרי צ'אבי אלונסו, חאבי מרטינס, תומאס מולר, ג'רום בואטנג ודייויד אלאבה, הודיעה היום (רביעי) באיירן מינכן גם על הארכת חוזהו של מנואל נוייר. שוער אלופת גרמניה בן ה-30 האריך את החוזה שלו בשנתיים נוספות וחתם על חוזה לחמש שנים בסך הכול, שישאיר אותו בבוואריה לפחות עד 30 ביוני 2021.

"אני מאושר מאוד בבאיירן מינכן ואני מתרגש שהגענו לסיכום חדש", אמר נוייר אחרי החתימה, "אנחנו עדיין מתמודדים על שלושת התארים ויש לנו סיכוי לזכות במשהו גדול העונה. זו המטרה הכי גדולה שלנו בטווח הקצר, אבל גם בשנים הבאות. אני מצפה לעתיד עם באיירן מינכן". יושב ראש באיירן קרל היינץ רומניגה הוסיף: "הוא השוער הטוב ביותר בעולם ואנחנו מאושרים מאוד מהיכולת שלו. מנואל הוא יציב כמו סלע בשער ואנחנו נרגשים שהוא בחר להישאר בבאיירן ולחתום על חוזה חדש. עכשיו הבטחנו את הארכת החוזה של כל שחקני המפתח שלנו לעוד הרבה שנים. האוהדים שלנו לא צריכים להיות מודאגים לגבי העתיד".

נוייר הצטרף לשיאנית האליפויות בגרמניה ממועדון נעוריו שאלקה בקיץ 2011 וזכה עם באיירן בשלוש אליפויות, שני גביעים, בליג האלופות, בגביע העולם למועדונים ובסופרקאפ האירופי. בנוסף, הוא זכה עם גרמניה בגביע העולם ב-2014 ונבחר לשוער הטוב ביותר בעולם בכל אחת משלוש השנים האחרונות.

מנואל נוייר שוער באיירן מינכן. GettyImages
נוייר באירוע קידום יחצני היום/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully