וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההשקעה השתלמה: מכבי שעריים עלתה לליגה הלאומית

קבוצת הכוכבים של קובי רפואה וניר קלינגר הבטיחה את העפלתה מחזור לפני הסיום עם 0:2 על מכבי עמישב פתח תקוה והצטרפה לעירוני נשר בליגת המשנה. גיל יצחק (44) וגל אלקנטי (80) כבשו

גיל יצחק מכבי שעריים. מגד גוזני
11 שערים והעפלה מתוקה. גיל יצחק/מגד גוזני

זה היה שאלה של זמן והיום זה קרה באופן רשמי: מכבי שעריים, קבוצת הכוכבים של אלדד פרי וניר קלינגר עלתה היום (רביעי) לליגה הלאומית. זאת לאחר ניצחון 0:2 על מכבי עמישב פתח תקוה לעיני יציעים מלאים ונרגשים של האוהדים המקומיים מרחובות, שבמחזור הקודם ראו את קבוצתם מפרקת 0:7 את הכח עמידר רמת גן אך היום הסתפקו בניצחון קטן אבל מתוק מאוד.

גיל יצחק, החלוץ שגדל בבני יהודה וחווה עמה ירידה כואבת ללאומית, היה שוב האיש הנכון במקום הנכון וכבש את השער הראשון דקה לפני ההפסקה כדי להעלות את מאזן שעריו העונה ל-11. גל אלקנתי נתן את האות לחגיגות עם שער נוסף בדקה ה-80. עם הניצחון הזה שעריים פתחה פער של שמונה נקודות על פני נס ציונה השנייה כשנותרו שש נקודות בקופה והיא מצטרפת לעירוני נשר שהבטיחה במחזור הקודם את העפלתה לליגת המשנה.

עונה חלומית. גיל יצחק חוגג/מגד גוזני

אז עמישב פתח תקוה אומנם הפסידה, אבל גם היא יצאה מרוצה מהמשחק הזה אחרי שהבטיחה את הישארותה בליגה בזכות ניצחונה של הקבוצה השנייה מרחובות, הפועל מרמורק 1:2 על בני אילת שהצטרפה למורשה בליגה ב'. אילת מפגרת כעת מפגרת בארבע נקודות אחרי עמישב כשנותרו רק שלוש נקודות בקופה.

אמיר לביא עוד שמר על התקוות של אילת כשהשווה בפנדל (33) אחרי יתרון מוקדם של דניאל טסאו (10), אבל סנדו אבו פרטיי כבש את שער הניצחון בדקה ה-73 ושלח את אילת לליגה השלישית.

משחקים נוספים:

הכח עמידר רמת גן - הפועל בקעת הירדן 1:0
הפועל הוד השרון - מכבי יפו 1:1
הפועל כפר שלם - בית"ר כפר סבא 0:3
הפועל אזור - הפועל מורשה רמת השרון 0:7
מ.ס שיכון המזרח - מ.ס כפר קאסם 0:0
הפועל מחנה יהודה - סקציה נס ציונה 2:0

אחמד סבע, הפועל רעננה. יוסי ציפקיס
בדרך לפלייאוף העליון. אחמד סבע/יוסי ציפקיס

במחוז הצפוני, מכבי מעלות ירדה רשמית לליגה ב' אחרי 2:2 דרמטי עם באקה אל גרבייה. מעלות הצליחה להימנע מהפסד ולהשוות בדקה ה-90, אבל הייתה חייבת לנצח כדי להשאיר לעצמה סיכוי לקראת מחזור הסיום. מי שהרוויחה מההפסד של מעלות היא דליית אל כרמל שהפסידה בעצמה 2:1 להפועל חדרה/גבעת אולגה ותשחק במבחנים.

בצמרת, הפועל הרצליה ניצחה 0:1 בחוץ את עירוני טבריה מפנדל של מיכאל קירטבה (20) והבטיחה את מקומה במבחנים יחד עם יריבתה. הפועל כפר קנא גברה 1:2 על מ.ס כרמיאל/צפת ושמרה על פער של נקודה מקרית אתא שהביסה 0:3 את הפועל בית שאן בקרב על המקום האחרון בפלייאוף העליון. אחרי שהבטיחה בשבוע שעבר את עלייתה לליגה הלאומית, עירוני נשר חגגה לעיני אוהדיה עם 0:3 קליל על מכבי צור שלום

משחקים נוספים:

איחוד מג'דל בני כרום - הפועל אכסל 2:0
הפועל אסי גלבוע - הפועל מגדל העמק 1:4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully