וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו מול ראניירי: פרק נוסף ביריבות

הפורטוגלי שפוטר מצ'לסי אחרי הפסד ללסטר של האיטלקי יאמן את נבחרת האנגלים של הפרמיירליג במשחק צדקה, שיתקיים ב-5 ביוני באולד טראפורד. מאמן מוליכת הפרמיירליג ידריך את נבחרת הזרים

one

בווידאו: תקציר ה-2:2 בין לסטר סיטי של ראניירי לווסטהאם

מאמן צ'לסי לשעבר ז'וזה מוריניו ומאמן לסטר סיטי קלאודיו ראניירי. Michael Regan, GettyImages
המפגש האחרון בין השניים. מוריניו וראניירי/GettyImages, Michael Regan

ז'וזה מוריניו וקלאודיו ראניירי ייפגשו לקרב פיקנטי במיוחד, לראשונה מאז פוטר הפורטוגלי מצ'לסי בדמצבר, מייד לאחר הפסדה של הקבוצה ללסטר סיטי, אותה כמובן מאמן האיטלקי. המפגש יתקיים בחמישי ביוני באולד טראפורד במשחק צדקה של יוניצף בין הכוכבים האנגלים לזרים של הפרמיירליג.

מוריניו, שניצח את המשחק הזה ב-2014 כשאימן את נבחרת הזרים, ידריך הפעם את האנגלים, בעוד ראניירי יעמוד על הקווים בצד השני. "אני רוצה להיות הראשון שזוכה בגביע הזה עבור שני הצדדים", אמר מוריניו, "סם (אלרדייס, עוזרו במשחק) ואני נהיה שותפים מצוינים וזו תהיה הרגשה נהדרת עבור קלאודיו סוף סוף להפסיד משחק", התלוצץ באשר לאיטלקי שעשוי לזכות באליפות העונה.

ההיסטוריה של שני המאמנים היא ארוכה, שכן מוריניו היה זה שהחליף את ראניירי כמאמן צ'לסי ב-2004, מעט לאחר הגעתם של רומן אברמוביץ' והכסף הגדול למועדון. בשנים שלאחר מכן נהג 'המיוחד' להקניט את האיטלקי בכל הזדמנות שהייתה לו ובהמשך נפגשו גם על הקווים בליגה האיטלקית.

ראניירי אמר לקראת המשחק: "זה כבוד גדול שרובי וויליאמס (מארגן האירוע) בחר בי לאמן את קבוצת הזרים ואני מצפה לעזור להם להגן על תארם". ידידות או לא ידידות, כנראה שבין המאמנים האלה כל אחד ישמח מאוד לנצח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully