וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפן קרי בספק גם למשחק הבא: "אין סיבה לדאגה"

כוכב גולדן סטייט עשוי להחמיץ גם את משחק 3 מול יוסטון כדי לא לסכנו. סקרמנטו מגבירה את החיפושים אחר המאמן הבא, נחשפה רשימת המועמדים. וגם: לברון מחכה לואן גנדי, בארקלי נגד רג'י מילר

צילום מסך

סטפן קרי עבר בדיקת MRI הלילה (רביעי), ומגולדן סטייט נמסר כי עדיין לא הובהרה בדיוק חומרת הפגיעה, אך "לא נמצאה סיבה לדאגה". כרגע ההגדרה הרשמית היא שהוא בספק למשחק, ומהווריירס נמסר שהוא צפוי להמשיך בטיפולים כהכנה למשחק מספר 3 ביוסטון הלילה.

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. AP
הקרסול הכי מלחיץ בליגה. קרי/AP

הגארד נקע את הקרסול הימני במהלך הניצחון במשחק הראשון מול הרוקטס במסגרת הסיבוב הראשון בפלייאוף. הוא ניסה לחזור לשחק במחצית השנייה, אבל המאמן סטיב קר מנע זאת ממנו. הוא לא שיחק במשחק מספר 2, כשהפסיק באמצע את החימום לפני המשחק וירד מהמגרש כשהוא מנענע את ראשו בתסכול. הווריירס ניצחו במשחק, וקר אמר שהעדיפות הראשונה של גולדן סטייט כרגע היא להבטיח את כשירותו המלאה של ה-MVP: "נראה איך הוא מגיב בימים הקרובים. אם הוא לא בסדר, אין ספק שהיתרון 0:2 בסדרה מעניק לנו אפשרות נוחה יותר לתת לו מנוחה. אבל ההחלטה תתקבל על סמך מצבו, לא על המצב בסדרה". קי נותח בהצלחה בקרסולו הימני ב-2012.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עומרי כספי, סקרמנטו קינגס. AP
החלטה דרמטית עבורו. כספי/AP

* אחרי הפיטורים של ג'ורג' קארל, מי יהיה המאמן הבא של סקרמנטו קינגס ועומרי כספי? על פי הדיווחים בארה"ב, שלושת המועמדים הראשונים שיזומנו לראיון על ידי הקינגס הם מארק ג'קסון, ויני דל נגרו וסם מיצ'ל. ג'קסון הוא פרשן ESPN מאז שעזב את גולדן סטייט במאי 2014, בעוד מיצ'ל פוטר בשבוע שעבר מאימון מינסוטה. ג'קסון מועמד גם לוולבס, יחד עם ג'ף ואן גנדי ותום תיבודו.

הקינגס גם קיבלו אישור מהקליפרס להיפגש עם עןזר מאמן הקבוצה מייק וודסון, אבל לא ברור אם זה יסתדר עם הלו"ז של הקליפרס שמשחקים בפלייאוף. מועמדים נוספים שהוזכרו הם ג'ף הורנסק, שפוטר העונה מפיניקס, דייויד פיזדייל (עוזר מאמן מיאמי) ומייק בראון, לשעבר מאמן קליבלנד והלייקרס.

בנוסף, גם לוק וולטון, עוזר מאמן גולדן סטייט שפתח את העונה כמאמן ראשי של האלופה והוליך אותה למאזן 4:39 עד שסטיב קר חזר, מעורר עניין גדול בסקרמנטו. קר אמר שהמועדון יאפשר לוולטון לשוחח עם קבוצות אחרות אם ירצה, על שהוא לא צפוי להיות פנוי לזה בתקופה הקרובה. הג'נרל מנג'ר של סקרמנטו ולאדה דיבאץ מוביל את החיפושים.

לברון ג'יימס מול רג'י ג'קסון, קליבלנד קאבלירס מול דטרויט פיסטונס. AP
"ואן גנדי מוציא ממני את המיטב בפלייאוף". לברון/AP

* לברון ג'יימס מתכונן עם קליבלנד למשחק השני מול דטרויט, והתייחס לאמירה של מאמן הפסיטונס סטן ואן גנדי, שאמר ש"לברון זה לברון, השופטים לא ישרקו נגדו עבירות תוקף, הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה". על פי כוכבה של קליבלנד, "ואן גנדי מוציא ממני את המיטב בפלייאוף, עוד מהימים שלו באורלנדו. אבל זה לא אני נגד סטן. זה קבוצה נגד קבוצה". ואן גנדי נקנס על הדברים ב-25 אלף דולר.

כמו בכל פלייאוף, לדבריו, לברון בימים אלה מנתק את עצמו לחלוטין מרשתות חברתיות ומהרשת, וטען שלא ידע על הדברים שאמר ואן גנדי עד שהגיע אמש לאימון ודיבר על העיתונאים. "לא אשנה את המשחק שלי, ולא משנה מה מאמן אחר אומר עליי", אמר לברון.

וגם: משחקים 4 עד 7 של גולדן סטייט הם "לא נחוצים" (במקום "אם")

צ'ארלס בארקלי: "רג'י מילר הוא הפרשן הכי גרוע בטלוויזיה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully