וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כסף, הלם או הצעה מה-WWE? התיאוריות סביב פרישתו של קונור מקגרגור

בארה"ב עדיין מתקשים לעכל את ההודעה הפתאומית של אלוף ה-UFC, שהדהים את עולם הספורט כשהודיע על פרישה בגיל 27 בלבד. סכום העתק שדרש, הלוחם שמת בקרב והפיתוי לעבור להיאבקות המקצוענית - מה באמת עומד מאחורי הציוץ המסתורי?

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: קונור מקגרגור מתכונן ל-UFC 200

מה עומד מאחורי הציוץ המפתיע של לוחם ה-MMA האירי קונור מקגרגור? השאלה הזו לא מפסיקה להעסיק את האמריקאים, שהעלו תיאוריות רבות בנושא. אמש (שלישי) הדהים אלוף ה-UFC את עולם הספורט בכלל ואת עולם אומנויות הלחימה בפרט, כשהודיע על פרישה בגיל 27 דרך חשבון הטוויטר שלו, כל זאת כחודשיים וחצי לפני הקרב שתוכנן לו מול נייט דיאז - הלוחם שניצח אותו בקרב האחרון - באירוע המרכזי ב-UFC 200 בלאס וגאס.

מאז אותו ציוץ - בארצות הברית עוסקים בשאלה איתה פתחנו את הידיעה. תשובה חד משמעית עדיין אין, אך לפי עיתונאים בכירים הסיבה להודעתו של האירי ככל הנראה קשורה לכסף. עוד לפני שנגיע לטיעונים השונים, הנה מה שאמר נשיא ה-UFC, דיינה ווייט, לאחר שהודיע כי קונור לא יילחם ב-UFC 200. "אני לא יודע אם קונור פורש, זו שאלה שרק הוא יכול לענות עליה", אמר ווייט. "מה שכן, הוא לא יילחם ב-UFC 200 מול נייט דיאז".

ווייט דיבר על כך שקונור החליט להתאמן באיסלנד ולא להגיע לווגאס כדי לקדם את הרב: "קונור הרגיש שאם הוא יעזוב באמצע את מחנה האימונים שהוא עורך כעת באיסלנד זה יפגע לו בהכנות לקרב. אבל כל לוחם שיילחם ב-UFC 200 מגיע כדי לקדם את הקרב בווגאס. הוא חייב היה להופיע למסיבת העיתונאים ולכל האירועים הקשורים לקידום הקרב, והוא לא רצה לעשות זאת. אנחנו משקיעים כסף רב בדברים האלו והוא חייב לקחת בהם חלק. אני מכבד את קונור כלוחם ומחבב אותו כאדם, אבל אתה לא יכול להחליט שלא להופיע לדברים כאלו. הם בגדר חובה".

קונור מקגרגור לוחם MMA אירי. GettyImages
כבר מתגעגעים? מקגרגור/GettyImages

נחזור לחלק המעניין באמת. ובכן, על פי העיתונאים הבכירים בארצות הברית, הסיבה להודעה המוזרה והפתאומית של אלוף ה-UFC במשקל נוצה קשורה לכסף, כשעל פי דיווחים שונים דרש מקגרגור כעשרה מיליון דולר עבור הקרב ב-UFC 200 - סכום עתק עבור קרב אחד בעולם ה-MMA - וכשנענה בשלילה החליט לאיים בפרישה - החלטה שככל הנראה הלכה רחוק מדי. בארצות הברית סבורים שמדובר בניסיון של קונור "לסחוט" את ראשי ה-UFC ולקבל סכומים גבוהים בהרבה עבור הקרב המתכונן ליולי, אך נכון לעכשיו, ווייט וראשי הארגון לא מתקפלים, ונראה כי הם מוכנים לשחק את המשחק של האירי, זאת לפחות על פי הודעתם כי לא ייקח חלק בקרב החוזר מול דיאז.

שתי תיאוריות נוספות מעסיקות את הרשת. הראשונה קשורה ללוחם הפורטוגלי, ז'ואאו קרבאליו, שמת בזירה במהלך קרב באירלנד שבו צפה מקגרגור (כתב פוסט בדף הפייסבוק שלו בנושא לאחר הקרב) כשהתיאוריה השנייה טוענת שללוחם האירי הצעה להצטרף ל-WWE תמורת סכום חסר תקדים. בכל אופן, תשובה חד משמעית עדיין אין, אך ככל הנראה אחת כזו תגיע בקרוב. או כך לפחות כולנו מקווים.

נייט דיאז דווקא מרוצה

מתאבקת ה-WWE רוצה את קונור בארגון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully