וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייט רובינסון: "הפועל תל אביב השתפרה מאז שהגעתי לישראל"

"האוהדים משוגעים", "האנשים בארץ מגניבים", "הדבר האהוב עליי? האוכל, אני פשוט מת עליו", "המאמן מאפשר לי להראות תרגילים באימונים", "הרמה גבוהה מאוד". הגארד האמריקאי בראיון מרתק ל-ESPN

one

שמו של גארד הפועל תל אביב, נייט רובינסון, שוב הגיע לכותרות בימים האחרונים והפעם לא מהסיבות הנכונות. במהלך הניצחון של קבוצתו על הפועל חולון ביום שני, התלהטו הרוחות ורובינסון ירד אל עבר חדרי ההלבשה כשהוא מניף אצבע משולשת אל עבר אוהדי חולון, פעולה שבגינה ספג ביקורת רבה.

רובינסון לא התרגש מהתקרית ולאחר שטען כי ירקו עליו ואיימו כי יהרגו אותו, טען: "יש להפועל תל אביב את הקהל הטוב בעולם", ובכך צינן מעט את האווירה.

לאחר שהרוחות קצת נרגעו ורגע לפני המפגש מול עירוני נס ציונה ביום ראשון, דיבר רובינסון ב-ESPN על החיים בישראל, ההתאקלמות הזריזה וכמובן התייחס לאווירה במשחקיה של הפועל תל אביב.

ריינודלס מול לימונד/ברני ארדוב

"למה הגעתי לישראל? רציתי לשמור על כושר", אמר רובינסון בראיון לאתר האמריקאי. "רציתי גם לשחק עם חברי הטוב טרה סימונס. אני מאוד מרוצה פה. אוהדי הפועל תל אביב משוגעים. אני מת על זה. הם אוהבים שחקנים אמריקאים ומחבבים אותי. זו הרגשה טובה".

"אני חושב שהפועל תל אביב השתפרה מאז שהגעתי", הוסיף רובינסון. "המאמן מאוד מרוצה מכך שאני תמיד נותן את הכול באימונים. זה גורם לחבר'ה האחרים לשחק חזק יותר. בנוסף, הוא מאפשר לי להביא תרגילים חדשים לאימונים וזה בהחלט עוזר לקבוצה. הרמה כאן אגב, גבוהה מאוד. פה לא שורקים על כל דבר לעבירה. זה לא כמו ב-NBA שעל כל נגיעה בג'יימס הארדן שורקים לעבירה".

הגארד גם התייחס לחיים בישראל: "מזג האוויר פה נהדר, האוכל מדהים והאנשים מגניבים. אפשר להגיד שזה סוג של אמריקה פה. למעשה, הדבר שאני הכי אוהב לעשות מאז שהגעתי הוא לאכול. באמת, האוכל פה מדהים; אני אוהב אותו מאוד. כמובן שאני מתגעגע למשפחתי ואפילו קצת לגשם של סיאטל. גם הבדלי השעות קצת מקשים עליי. בזמן שאני ער, כל החבר'ה שלי ישנים. אני משתדל לעקוב אחרי משחקי ה-NBA אבל הם משודרים פה בשעות מאוחרות, כמו 3 או 4. אני משתדל להישאר ער, אף על פי שלפעמים אני נרדם תוך כדי צפייה במשחקים".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
נייט רובינסון שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
סך הכול מרוצה. רובינסון/ברני ארדוב

לסיום הראיון, נשאל האמריקאי על חלום ה-NFL: "זה עדיין בגדר חלום, משהו שתמיד רציתי לעשות. אני חושב שהייתי מגיע ל-NBA בכל מקרה, גם אם לא הייתי משחק פוטבול במכללה. אבל ברור שהחיים כספורטאי בגילאי הקולג' תרמו לי רבות בהגעה לליגת הכדורסל הטובה בעולם. לפני שהגעתי לישראל אמנם המשכתי להתאמן במגרשי כדורסל, אך כשאחזור הביתה ביוני אתחיל לשחק פוטבול. אני צריך להתחזק ולהיות מהיר יותר. בנוסף, להרים משקולות ולצפות בסרטים הקשורים לתחום כדי ללמוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully