וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת החלומות: צדיק אחד בסדום

20.4.2016 / 7:27

המחזור ה-16 של ליגת החלומות שבר שיאים שליליים כשקבוצה אחת בלבד משיגה מעל 200 נקודות. סטיבן דניס מהרצליה הניב לקבוצותיו 37 נקודות. וגם: מה קורה בצמרת המצטברת, ומי רושם קאמבק בליגת ה-VIP?

המחזור ה-16 בליגת החלומות "אלדן" של מנהלת ליגת העל בכדורסל ו-וואלה! ספורט הגיע לסיומו אמש (שלישי) עם תום המשחק בין מכבי ראשון לציון למכבי חיפה. כשאנחנו נמצאים ארבעה מחזורים לסיום העונה שומר המוביל דני קונסנס עם קבוצתו "דני קונסנס 4" על המקום הראשון כשלו 2,815 נקודות, אך רק 10 נקודות יותר מהדולק אחריו ו-23 נקודות מהמקום השלישי. כזכור, מי שיסיים במקום הראשון בסוף השנה יזכה ב-25 אלף שקלים.

לעמוד ליגת החלומות ולהרשמה

סטיבן דניס שחקן בני הרצליה. מגד גוזני
סטיבן דניס שחקן בני הרצליה/מגד גוזני

המחזור הנוכחי היה המפתיע ביותר מבין מחזורי ליגת החלומות עד כה, אם לא השחון שבהם. אף אחד מהשחקנים המובילים של הליגה לא מוצא את עצמו בין חמשת המצטיינים, ולא התקרב למדד הגבוה שהתרגל לרשום, מה שגרם ללא מעט קבוצות מובילות ליפול. המצטיין השבועי הוא דווקא סטיבן דניס מבני הרצליה עם 37 נקודות, כשאחריו צ'ארלס תומאס ורביב לימונד עם 32 נקודות. את חמשת הגדולים סוגרים שני ישראלים נוספים - בר טימור, במשחקו הטוב ביותר העונה, וסילבן לנדסברג עם 30 נקודות כל אחד.

ההפתעות הללו גררו תוצאה מאוד מפתיעה - קבוצה אחת בלבד הצליחה לרשום מעל 200 נקודות, קבוצתו של עמית עמרי, עם 205 נקודות, והוא הזוכה בכדורסל MOLTEN הרשמי של מנהלת ליגת העל בכדורסל. הקבוצה של עמרי כוללת רק שחקן אחד ממצטייני השבוע - צ'ארלס תומאס כקפטן ולצידו ערן אסנטי, נייט רובינסון ויוחאי צוקרמן בגארדים, דריל מונרו וג'ארד הומאן מתחת לסל וקמרון קלארק ואיתי שגב כפורוורדים. המאמן הוא אריק אלפסי שהדהים את מכבי תל אביב.

המחזור החלש לא פסח גם על ליגת ה-VIP שם הצליח המוביל שלומי פרי להגדיל את הפער בפסגה למרות 127 נקודות די מאכזבות. המנצח השבועי הוא חשבון הטוויטר הפיקטיבי "פייק סרוסי" עם 144 נקודות שסוגר על השני בטבלה, מאמן עירוני רמת גן רועי חגאי.

המחזור ה-17 ייסגר לחילופים ביום ראשון בשעה 17:45, רבע שעה לפני פתיחת המשחק הראשון של המחזור ה-30 בין מכבי חיפה לעירוני נהריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully