וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן אנטוניו שוב הביסה את ממפיס, ניצחון קליל לאטלנטה מול בוסטון

הספרס ניצחו 68:94 ועלו ל-0:2 בסדרה לפני צמד משחקי החוץ בממפיס. 16 נקודות למילס, 13 ללאונרד. גם ההוקס ב-0:2 אחרי רבע ראשון קטלני (7:24). 17 להורפורד ולקורבר, שיא החסימות של המועדון נשבר (15)

צילום מסך

שני משחקים בלבד נערכו הלילה (בין שלישי לרביעי) ב-NBA, ובשניהם ניצחו קבוצות הבית שעלו ליתרון 0:2 בסדרת הפלייאוף. סן אנטוניו שוב לא התקשתה מול ממפיס, כשאטלנטה, שהזיעה רבות במשחק הראשון מול בוסטון, גם כן לא התקשתה אחרי רבע ראשון מפלצתי.

שחקן סן אנטוניו ספרס, קוואי לאונרד. רויטרס
לא התקשו גם הפעם. לאונרד/רויטרס

סן אנטוניו - ממפיס 68:94

סן אנטוניו השלימה את המוטל עליה. הקבוצה מטקסס ניצחה משחק ביתי נוסף מול הגריזליס ועלתה ל-0:2 בסדרה, רגע לפני שהיא יוצאת לשני משחקי חוץ בממפיס. הרבע הראשון של הטקסנים היה נהדר (11:22), כשבשני הרבעים שאחרי כן חלה רגיעה מסוימת במשחק של הספרס, שכדי להימנע ממבוכה, פתחו מבערים ברבע הרביעי כדי לסגור את הסיפור באופן סופי, ולא לאפשר ליריבה לחזור לעניינים.

פטי מילס שעלה מהספסל סיים כקלע הבולט בשורות סן אנטוניו עם 16 נקודות בכ-20 דקות משחק. הבא אחריו ברשימה היה למרקוס אולדריג', שקלע 13 נקודות אליהן הוסיף גם ארבע חסימות. טים דאנקן אמנם הסתפק בשלוש נקודות בלבד, אך תרם גם תשעה ריבאונדים וארבעה אסיסטים.

מנגד, שני שחקנים בלבד קלעו בספרות כפולות - טוני אלן שסיים עם 12 נקודות וזאק רנדולף, שקלע 11 והוריד 12 כדורים חוזרים, אך גם נחסם חמש פעמים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן סן אנטוניו ספרס, קוואי לאונרד. רויטרס
שחקן ההגנה של השנה. לאונרד מציג את התואר/רויטרס

אטלנטה - בוסטון 72:89

כנראה שהניצחון הדחוק על בוסטון במשחק הראשון בסדרה היה יותר מדי עבור ההוקס, שהחליטו לעשות את הסיפור מעט קל יותר במשחק השני. בעצם, קל הרבה יותר. אטלנטה פתחה את המשחק בסערה, כשקייל קורבר, שהחטיא את כל שבע זריקות השלוש שלו במשחק הקודם, קולע ארבע שלשות בדקות הראשונות של המשחק כדי לקבוע יתרון מדהים של 21 נקודות כבר ברבע הראשון, שהסתיים ב-7:24 לזכות הקבוצה הביתית. כן, אתם קוראים נכון. הסלטיקס סיימו את הרבע הראשון עם שבע נקודות בלבד - מספר הנקודות הנמוך ביותר ברבע במשחק פלייאוף מאז שה-NBA עברה לשעון זריקות ב-1954.

למעשה, בזמן ששחקני ההוקס קלעו בקלות מחוץ לקשת, אלו של בוסטון התקשו מאוד, כשאייזאה תומאס סיים עם 1 מ-6 כמו גם מרקוס סמארט, שניסה לכפר על חסרונו של אייברי בראדלי שנפצע.

אז אחרי רבע ראשון אדיר שנתן לה מרווח ביטחון, המשיכה אטלנטה בשלה, הציגה כדורסל טוב בהרבה הן בחלק ההתקפי והן בחלק ההגני ושייטה לניצחון. שחקני המארחת סיימו עם 11 מ-29 לטווח השלוש ורשמו 15 חסימות - שיא מועדון - כשאל הורפורד תרם חמש מהן ופול מילסאפ הוסיף ארבע. הורפורד וקורבר סיימו עם 17 נקודות כל אחד כשמנגד תומאס קלע 16.

בוסטון תנסה לשכוח במהרה משני המשחקים באטלנטה, ותנסה לחזור לעניינים כשתארח את שני המשחקים הבאים במסצ'וסטס.

שחקן אטלנטה, אל הורפורד, מול שחקן בוסטון, ג'יי קרואדר. GettyImages
15 חסימות/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully