וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן עלתה לגמר הגביע עם ניצחון 0:1 על לוריין

זלאטן איברהימוביץ' קירב את האלופה לטרבל נוסף כשהכריע את המשחק עם שער יפהפה בדקה ה-71. השבדי הגיע ל-42 שערים העונה בכל המסגרות, סלבטורה סיריגו הצטיין בין הקורות

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
רוצה עוד טרבל. זלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

אחרי ששבר השבוע את שיאו האישי והגיע ל-32 שערי ליגה, זלאטן איברהימוביץ' קירב הערב (שלישי) את פריס סן ז'רמן לטרבל נוסף כשהבקיע את שער הניצחון ב-0:1 על לוריין והעלה את האלופה לגמר הגביע הצרפתי. כעת ממתינה פ.ס.ז' לדעת אם מצפה לה קלאסיקו בגמר שייערך בסטאד דה פראנס ב-21 במאי, כשהיריבה המושבעת מארסיי תתארח מחר אצל סושו מהליגה השנייה ותנסה לשכוח מהצרות ומפיטוריו של המאמן מיצ'ל.

סלבטורה סיריגו הצטיין בין הקורות ומנע מהמארחת לוריין להשיג יתרון, כשהאירוע המרכזי במשחק היה פציעתו של השופט הראשי שהוחלף בהפסקה. בדקה ה-71, מי אם לא זלאטן דאג להכריע עם שערו ה-42 העונה בכל המסגרות. השבדי התקדם באין מפריע, עבר בין שני שחקנים ובעט עם החלק החיצון אל הרשת מ-16 מטרים. הביצוע המלוטש הזה הספיק כדי לסדר לפ.ס.ז' גמר מספר 14.

נאפולי ככל הנראה לא תזכה גם העונה באליפות, אבל את הסגנות ואיתה הכרטיס האוטומטי לליגת האלופות היא קרובה להבטיח אחרי 0:3 ביתי הערב (שלישי) על בולוניה. גונסאלו היגואין ריצה את המשחק האחרון בעונה ההרחקה שלו וראה את מחליפו מנולו גביאדיני כובש צמד ראשון בקריירה שלו בסרייה A, דווקא לרשת האקסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully