וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונור מקגרגור הדהים: "החלטתי לפרוש כל עוד אני צעיר"

בארה"ב בהלם מהציוץ של לוחם ה-MMA ("תודה לכולם על הגבינה, אפגוש אתכם"), אך תוהים באמינותו למרות אישור של מאמנו. מקגרגור, שאמור לפגוש את נייט דיאז ב-UFC 200, ראה לאחרונה לוחם מת בזירה

לוחם ה-UFC קונור מקגרגור. GettyImages
זה אמיתי? מקגרגור/GettyImages

הספורט האמריקאי נמצא בהלם בשעות האחרונות בעקבות ציוץ של לוחם ה-MMA, קונור מקגרגור. האירי, שנחשב ללוחם הבולט והמפורסם ביותר בארגון הגדול בעולם, ה-UFC, צייץ כי החליט לפרוש מוקדם והותיר את מעריציו בהלם. מקגרגור צייץ: "החלטתי לפרוש בגיל צעיר. תודה לכולם על הגבינה, אפגוש אתכם מאוחר יותר".

עם זאת, בארה"ב תוהים באמינותו של הציוץ וכבר החלו לדון ולחקור האם הוא נכון. מאמנו, ג'ון קבאנו, אישר את הידיעה עם ציוץ חידתי משלו: "היה כיף כל עוד זה נמשך".

הספקולציות כבר זורמות ברחבי הרשת כאשר אחת ההשערות מדברת על כך שהפרישה קשורה לכך שמקגרגור נכח באירוע MMA קטן באירלנד בו ראה לוחם ברזילאי מת בזירה. חלק מהשמועות מדברות על כך שהאירי קיבל סכום כסף גדול מאוד מה-WWE ויעבור בקרוב להיאבקות מקצוענית.

כרגע, ב-UFC עוד לא הגיבו לידיעה, אך הקרב המתוכנן עם נייט דיאז ב-UFC 200 בחודש יולי עדיין נמצא באתר של הארגון. כזכור, מקגרגור הפסיד לדיאז לפני כחודשיים והקרב המדובר נקבע רק לפני מספר שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully