וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארל ווטסון מונה רשמית למאמן פיניקס סאנס

המאמן הזמני קיבל את המינוי לקראת העונה הבאה, בזכות השיפור בסיום העונה ולמרות מאזן 24:9. ווטסון בן ה-36 הפך למאמן ה-17 בהיסטוריה של הסאנס והוא כרגע המאמן הצעיר ביותר ב-NBA

מערכת וואלה!

ארל ווטסון מונה הערב (שלישי) רשמית למאמן פיניקס סאנס. ווטסון שימש כמאמן הזמני של הקבוצה מאז 1 בפברואר ורשם מאזן של תשעה ניצחונות לעומת 24 הפסדים אחרי שהחליף בתפקיד את ג'ף הורנסק, אצלו כיהן לפני כן כעוזר. הניצחונות בשלושה מארבעת המשחקים האחרונים של העונה, בהם קלעה פיניקס 115 נקודות בממוצע, סייעו לו לקבל את המינוי כמאמן הצעיר ביותר כיום ב-NBA.

ארל ווטסון מאמן פיניקס סאנס. GettyImages
הזמני הפך קבוע. ארל ווטסון/GettyImages

"ארל עשה עבודה טובה מאוד כמאמן זמני בתקופה מאתגרת עבור המועדון", אמר הג'נרל מנג'ר ריאן מקדונו. "איכויות המנהיגות הטבעיות של ארל והיכולת שלו להתחבר ולדרבן את השחקנים בלטו במהלך התקופה שלו בפיניקס. אנחנו נרגשים לקראת מה שנוכל לעשות עם סגל בריא אחרי שנתכונן כמו שצריך לעונה הבאה".

ווטסון בן ה-36 הפך למאמן ה-17 בהיסטוריה של הסאנס, אליהם הצטרף כאמור בקיץ 2015 אחרי שהיה עוזר מאמן של קבוצת אוסטין ספרס מליגת הפיתוח. את ההסבה לאימון הוא עשה אחרי קריירה של 13 שנים כרכז ב-NBA, במהלכן רשם 878 משחקים במדי סיאטל/אוקלהומה סיטי, ממפיס, דנבר, אינדיאנה, יוטה ופורטלנד, עד שפרש ב-2014.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully