וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: חמד וכיאל מתקרבים לפרמיירליג, תיקו לדאבור בדרבי

שני הישראלים של ברייטון פתחו ב-0:4 הביתי על ק.פ.ר וקבוצתם השתוותה לברנלי במקום השני המבטיח עלייה. 90 דקות לדאבור ב-1:1 של גראסהופרס מול ציריך, 80 דקות לייני בהפסד ויטסה

תומר חמד שחקן ברייטון. GettyImages
ניצחון חשוב. תומר חמד/GettyImages

תומר חמד אמנם לא כבש הערב (שלישי) אבל פתח יחד עם בירם כיאל בהרכב ברייטון, שהביסה 0:4 בבית את ק.פ.ר והשוותה את מאזן הנקודות שלה לזה של ברנלי השנייה, שחילצה ברגע האחרון 1:1 מול מידלסברו הראשונה. כרגע לשתי הקבוצות 84 נקודות, שתיים פחות מהמוליכה, ולסיום העונה הסדירה נותרו שלושה מחזורים. שתי הראשונות תעפלנה אוטומטית לפרמיירליג, ואילו השלישית תצטרך לנסות לעשות זאת דרך הפלייאוף. אנתוני קנוקר (צמד), ייז'י סקאלק וקונור גולדסון כבשו לשחפים, כשחמד הוחלף בדקה ה-77 וכיאל השלים 90 דקות.

* מונס דאבור השלים 90 דקות בהרכב גראסהופרס, שסיימה ב-1:1 את הדרבי מול ציריך. החלוץ הישראלי חיפש את שערו ה-17 העונה כדי לעלות לראש טבלת המבקיעים בליגה השוויצרית, אבל הפעם שבת מהבקעה. אנטו גרגיץ' כבש בפנדל בדקה ה-38, קאיו השווה עבור גראסהופרס בדקה ה-71 ושמר על המקום השלישי עם 43 נקודות מ-29 משחקים. דאבור ספג צהוב בדקה ה-52.

* שרן ייני פתח בהרכב ויטסה ושיחק 80 דקות בהפסד 2:0 לפ.ס.וו איינדהובן המוליכה. ויטסה כרגע במקום השמיני בליגה ההולנדית ומחוץ לפלייאוף על הכרטיס לליגה האירופית, כשלסיום העונה נותרו שני מחזורים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully