וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף לאומית: כפר סבא הפתיעה בקרית אתא, ניצחון לגלבוע/גליל

הקבוצה מהשרון עלתה ל-0:1 מפתיע מול השנייה עם 68:70 בקרית אתא. המוליכה ניצחה 69:73 את רמת השרון, הפועל באר שבע טיילה עם 63:76 על הפועל רעננה, עפולה הביסה את עירוני רמת גן

שלב הפלייאוף של הלאומית יצא הערב (שלישי) לדרך וכבר במשחק הראשון קיבלנו הפתעה גדולה כשהפועל כפר סבא ניצחה 68:70 בקרית אתא וגנבה ממנה את הביתיות. הפועל גלבוע גליל ניצחה 69:73 את רמת השרון והפועל באר שבע טיילה עם 63:76 על הפועל רעננה.

מאמן גלבוע גליל אריאל בית הלחמי. קובי אליהו
ממשיך לנצח. אריאל בית הלחמי/קובי אליהו

הפועל גלבוע/גליל (1) - א.ס רמת השרון (8) 69:73

אחרי ששלטה ביד רמה במשך כל העונה הסדירה, הקבוצה מהצפון פתחה ברגל ימין את שלב הפלייאוף ושמרה על הביתיות למרות ניסיונות קאמבק של האורחים ברבע האחרון. גלבוע הובילה כבר בהפרש דו ספרתי, אבל עודד שעשוע צלף מבחוץ והחזיר את קבוצתו למשחק אבל גלבוע הצליחה לשמור על הניצחון. ג'ייסון סיגרס הוביל את המנצחים עם 21 נקודות, גיא דותן הוסיף 19 נקודות וחמש חטיפות. עודד שעשוע כיכב בצד השני עם 26 נקודות, אבל ביום שבו לורנזו גורדון אחד משני הזרים של הקבוצה קולע רק 5 נקודות רמת השרון לא יכולה לנצח במגרש הכי קשה בליגה.

עירוני קרית אתא (2) - הפועל כפר סבא (7) 70:68

הפתעה גדולה בקרית אתא. אחרי שכמעט סיימה ראשונ ה את העונה הסדירה, המארחת שמטה את יתרון הביתיות כבר במשחק הראשון עם הפסד מאוד מפתיע מול הקבוצה של ברק דמציאן. איתן רוטנברג ניצח על המקהלה הירוקה עם 24 נקודות, כשוורנון טיל מוסיף שורה סטטיסטית מרשימה של 9 ריבאונדים, 4 אסיסטים, 6 חטיפות ו-8 נקודות. קרית אתא הצליחה לנצח את הרבע האחרון ולסגור את הפיגור אבל שלשה של מילס 6 שניות לסיום הייתה מאוחרת מדי. ג'וליאן מילס הוביל את המפסידים עם 16 נקודות, אבל דאליס ג'וניור רשם שבעה איבודים ותרם 12 נקודות בלבד למפסידים, שכעת ייאלצו לנצח בחוץ כדי לא להיות מודחים כבר בסיבוב הראשון.

הפועל באר שבע (3) - עירוני רעננה (6) 63:76

הפועל באר שבע נעצרה במהלך העונה אחרי פציעתו של אלעד הופמן, אבל הגיעה לפלייאוף במומנטום חיובי ושמרה על הביתיות במשחק הפכפך מאוד של שתי מחציות שונות בתכלית. האורחים הובילו כבר ב-13 הפרש בהפסקה, אבל קלעו 4 נקודות בלבד לעומת 23 של באר שבע ונקלעו לפיגור ממנו הם לא הצליחו לחזור. פול מרגיני הוליך את באר שבע עם 23 נקודות, אנטון שוטבין תרם 14 למנצחים. עמית בן דוד הוליך את המפסידים עם 21 נקודות.

הפועל עפולה (4) - עירוני רמת גן (5) 73:88

עירוני רמת גן הגיעה לפלייאוף במומנטום נהדר עם רצף בלתי נגמר של ניצחונות, אבל הקבוצה של רועי חגאי פתחה את הפלייאוף ברגל שמאל עם תבוסה בעפולה שעלתה ל-0:1 קל מבחינתה. רמת הצליחה לחזור מפיגור גדול ברבע השני, אבל עפולה ברחה ל-10:25 ברבע השלישי ולא הביטה לאחור. קיילי בידלר קלע 21 נקודות והוריד 10 ריבאונדים מול האקסית כשמארשל מוזס הזר השני שהצטרף במהלך העונה הוסיף 23 למנצחים. נייט מילר (19) וגל איתן (18) בלטו אצל המפסידים.

משחקים נוספים:

הפועל גליל עליון - אליצור יבנה 69:90

מכבי הוד השרון - עירוני אשקלון 76:115

הפועל מגדל העמק - הפועל רמת גן/גבעתיים 76:86

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully