וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ניו יורק ניקס צפויה לראיין את דיוויד בלאט למשרת המאמן

על פי מרק ברמן מהניו יורק פוסט, פיל ג'קסון הנשיא מעריך מאוד את עבודתו של הישראלי וצפוי לראיין אותו לתפקיד. גריפין עוקץ את בלאט: "השחקנים הרבה יותר מחוייבים אחד לשני עם טיירון לו"

מערכת וואלה

האם דיוויד בלאט יאמן בעונה הבאה את ניו יורק ניקס? בניו יורק פוסט מדווחים היום שמאמנה של קליבלנד לשעבר הוא אחד המועמדים לרשת את קורט רמביס בתפקיד הנחשק בעונה הבאה. על פי הדיווח של מרק ברמן, נשיא הקבוצה פיל ג'קסון יראיין רק מועמדים שיודעים ומוכנים לאמן את התקפת המשולש המפורסמת, סגנון משחק שלא מזוהה עם בלאט אך המאמן הישראלי מוערך מאוד על ידי ג'קסון וכן נמצא בקשרים טובים גם עם הג'נרל מנג'ר של הקבוצה סטיב מילס.

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
בדרך לניו יונק ניקס? בלאט/GettyImages

.

כזכור, שמו של בלאט נקשר גם עם מעבר אפשרי לברוקלין, שכבר מינתה מאמן והישראלי עדיין ממתין לאופציות נוספות בליגה הטובה בעולם. כזכור, הזן מאסטר התייחס לפני ארבעה ימים לאפשרות שימנה מאמן שלא מהקליקה שלו, על רקע פרסומים לפיהם הוא שוקל שלל מועמדים, כולל דיוויד בלאט. "ככל הנראה אביא לראיונות אך ורק מאמנים שאני מכיר היטב. אדבר עם כמה אנשים, לא רק מהמעגל הקרוב אליי, אבל כבר הייתי במקום הזה, אני ב-NBA יותר מ-50 שנה, וראיתי מה קורה כשמאמן מגיע ומלכתחילה אין הרמוניה בינו לבין הנשיא. הדברים האלה לא עובדים כמו שצריך כמעט בכל המקרים", אמר.

ג'קסון הוסיף: "המאמן הבא שלנו חייב להיות מישהו שיכול להתאים למה שאני כמנהיג מנסה להשריש בקבוצה. יש מעט מאוד אמת בכל מיני ספקולציות שנזרקו בתקשורת לגבי מועמדים", אמר.

בינתיים, דייויד גריפין הג'נרל מנג'ר של קליבלנד התייחס היום שוב להחלטה לפטר את דיוויד בלאט, פיטורים שהרימו לא מעט גבות בארה"ב. "דיוויד באמת לא עשה שום דבר לא נכון, זה פשוט לא התאים". גריפין עקץ את בלאט ואמר ש"אפשר לראות שעכשיו השחקנים הרבה יותר מחוברים אחד לשני. אפשר לראות את זה גם לפי ההתנהגות של הספסל. דיוויד לא החזיק אנשים מספיק מחוייבים אחד לשני כמו שאנחנו אוהבים".

גריפין התייחס גם ליחסים בין בלאט ללברון ואמר: "הדבר הראשון שטיירון לו עשה היה להפוך את לברון ליותר מחוייב, זה נכון גם לגבי שחקנים אחרים. אמרתי לכולם שדברים הולכים להיות גרועים יותר לפני שהם השתפרו אחרי חילופי המאמנים. אני יודע שחילופי המאמנים היו משהו חסר תקדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully