וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה לא תוכל לפתוח את העונה הבאה אם לא תשלם לבית"ר ירושלים

בית הדין חייב את הקבוצה לשלם תוך 45 ימים את החוב בעסקת אריאל הרוש, אחרת לא תוכל לחדש את רישומה. הסמנכ"ל: "אם לא יגיע רוכש, נלך לפירוק". נתניה גם נקנסה ב-10,000 שקלים

one

הצרות במכבי נתניה לא פוסקות גם אחרי שירדה לליגה הלאומית והיום (שלישי) הקבוצה נקנסה על ידי ההתאחדות ב-10,000 שקל בפועל ועוד 25,000 על תנאי בעקבות אי תשלום של 450,000 שקל לבית"ר ירושלים עבור אריאל הרוש, כפי שחייבה אותה הוועדה למעמד השחקן.

ישראל שמעוני דיין ההתאחדות הוסיף גם כי במידה שהסכום לא ייפרע תוך 45 ימים, נתניה לא תוכל לחדש את רישומה לעונה הבאה בליגה הלאומית.

רן מנשה, סמנכ"ל הקבוצה שייצג אותה בדיון טען כי לקבוצה אין בעלים, מנכ"ל או יו"ר והיא עלולה ללכת לפירוק, אך לא הכחיש כי הכסף לא שולם לבית"ר וביקש ארכה של מספר שבועות. ניר רשף תובע ההתאחדות ציין כי אין קשר בין הליך הבוררות להחלטת הוועדה למעמד השחקן משום שנתניה חתמה עם השחקן על הסכם לאחר ששוחרר מבית"ר במסגרת הליכי בוררות.

מארגון השחקנים נמסר הערב בעניין מכבי נתניה: "בשיחה שהתקיימה עם עו"ד יאיר אוחנה נציג הרוכש הבלגי, הובהר כי ניתנה היום הוראה על ידי המשקיע להעביר סכום של 2.5 מליון יורו לחשבון נאמנות המנוהל על ידי עו"ד אוחנה וכי עו"ד אוחנה יתן הוראה מיידית לתשלום משכורות השחקנים והעובדים עם העברת הסכום. העברת הכספים בין הבנקים תקח כ-48 שעות. לאור התפתחות חיובית זאת, הארגון השעה את הצעדים המשפטיים בהם עמד לנקוט. ארגון השחקנים יהיה עם 'אצבע על הדופק' במטרה לנסות ולהבטיח את שכר השחקנים והעובדים לפני החג".

שחקני מכבי נתניה, מילאן סמיליאניץ' (שמאל), נמניה פטרוביץ', זאב חיימוביץ'. קובי אליהו
הצרות לא פוסקות. חיימוביץ' וסמיליאניץ' שחקני מכבי נתניה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully