וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: בורוסיה דורטמונד עלתה לגמר הגביע ותפגוש את באיירן מינכן

הצהובים-שחורים הביסו 0:3 את הרטה ברלין ויחזרו שוב לעיר הבירה על מנת לנסות לזכות בגביע בגמר הרביעי שלהם בחמש השנים האחרונות. קסטרו (21), רויס (75) ומחיטריאן (83) כבשו

שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים. GettyImages
יחזרו שוב לברלין/GettyImages

בפעם השנייה בשלוש השנים האחרונות: בורוסיה דורטמונד תפגוש את באיירן מינכן בגמר הגביע הגרמני. השוורצגלבן הביסו הערב (רביעי) 0:3 את הרטה ברלין באצטדיון האולימפי בברלין, שהיה מלא עד אפס מקום, והצטרפו לבאיירן מינכן שעלתה כבר אתמול אחרי 0:2 מול ורדר ברמן. גונסאלו קסטרו, מרקו רויס והנריך מחיטריאן כבשו את השערים לזכות הקבוצה של תומאס טוכל, שניצחה 0:3 בפעם השנייה ברציפות מאז ההפסד הכואב מול ליברפול בליגה האירופית. פייר אמריק אובמיאנג הפצוע לא נכלל בסגל.

גונסאלו קסטרו כבש את הראשון בדקה ה-21 לאחר שבעט לחיבורים מ-18 מטר בערך כדור שחזר מההגנה. השער השני הגיע רק בדקה ה-75 כשדורטמונד ניצלה איבוד כדור של ג'ון ברוקס כדי לצאת למתפרצת קטלנית. שינג'י קגאווה העביר רוחב למרקו רויס, שבעט לפינה הרחוקה את ה-0:2. השלישי והאחרון הגיע בדקה ה-83 כשמרקו רויס פרץ נהדר משמאל לרחבה ופרגן יפה למחיטריאן, שמול שער ריק דחק פנימה את ה-0:3. ניצחון גדול לדורטמונד.

* מארסיי עלתה לגמר הגביע הצרפתי. הדרומיים עשו את זה עם 0:1 בחוץ מול סושו משער של פלורין טובן בדקה ה-49 לאחר בישול של סטיבן פלטשר.

מרקו רויס שחקן בורוסיה דורטמונד (שמאל). GettyImages
רויס חוגג/GettyImages
שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים. GettyImages
שחקני דורטמונד חוגגים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully