וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול הביסה 0:4 את אברטון, פציעה קשה לדיבוק אוריגי

האדומים חגגו בדרבי של מרסיסייד בזכות שערים של החלוץ הבלגי ושערים של סאקו, סטארידג' וקוטיניו. מנצ'סטר יונייטד התקרבה למקום הרביעי עם 0:2 מול קריסטל פאלאס. ווסטהאם - ווטפורד 1:3

one
דיבוק אוריגי שחקן ליברפול. GettyImages
פציעה קשה מאוד של אוריגי. מצער/GettyImages

שלושה משחקי השלמה נערכו הערב (רביעי) בפרמיירליג. במשחק מהמחזור ה-27 הצליחה ליברפול להביס 0:4 את אברטון בדרבי במשחק בו דיבוק אוריגי נפצע בצורה קשה. במשחקי השלמה מהמחזור ה-30 הצליחה מנצ'סטר יונייטד לעשות את שלה עם 0:2 ביתי מול קריסטל פאלאס ו-ווסטהאם ניצחה 1:3 את ווטפורד.

שחקני ליברפול. GettyImages
אין כמו לנצח בדרבי/GettyImages

ליברפול - אברטון 0:4

שלושה ימים אחרי ה-1:2 בחוץ מול בורנמות' הצליחו המייטי רדס להשיג ניצחון יוקרתי בהרבה בדרך למקום השביעי. ליברפול הביסה 0:4 את אברטון בדרבי הלוהט של מרסיסייד ורשמו ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות. הבשורה הרעה: דיבוק אוריגי המצוין נפצע בצורה קשה אחרי כניסה מכוערת במיוחד של ראמירו פונס מורי.

השער הראשון של ליברפול הגיע בדקה ה-43 ושוב מדיבוק אוריגי הלוהט. ג'יימס מילנר עבר את השומר שלו בימין והגביה לרחבה, החלוץ הבלגי עלה מעל השומרים שלו ונגח יפה לפינה הקרובה את ה-0:1. השער השני הגיע בתוספת הזמן של המחצית הראשונה כשהפעם זה היה ממאדו סאקו. מילנר שוב היה המבשל. הפעם הקשר האנגלי הגיע משמאל והגביה לרחבה, שם המתין הצרפתי שנגח מקרוב פנימה את ה-0:2. בדקה ה-50 הגיע המהלך המכוער של המשחק כשראמירו פונס מורי נכנס בברוטאליות ברגלו של אוריגי, עיקם לו אותה וספג כרטיס אדום מוצדק. זה נראה רע מאוד מבחינת הבלגי שעלול להיעדר לתקופה ממושכת. השער השלישי הגיע בדקה ה-61 כשלוקאס לייבה הכניס עומק נהדר לדניאל סטארידג' המחליף שחדר לרחבה ובעט יפה פנימה את ה-0:3. זה השער ה-50 של סטארידג' ב-87 הופעות בליברפול. השער האחרון היה בדקה ה-76 כשקוטיניו קיבל כדור מג'ו אלן ובעט מ-20 מטר שטוח וחזק לפינה את ה-0:4.

ג'סי לינגארד שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
ג'סי לינגארד חוגג את השער העצמי/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד - קריסטל פאלאס 0:2

השדים האדומים מתחילים להתקרב אל המקום הרביעי. מנצ'סטר יונייטד השיגה שש נקודות בארבעה ימים אחרי ה-0:1 הלא מרשים מול אסטון וילה ועם 0:2 הפעם מול קריסטל פאלאס. מנצ'סטר יונייטד נמצאת במקום החמישי עם 59 נקודות, אחת פחות מארסנל הרביעית, לה יש משחק חסר שתשלים מחר מול ווסט ברומיץ'.

השדים האדומים כבשו את הראשון כבר בדקה הרביעית אחרי שמתיאו דרמיאן האיטלקי פרץ בשמאל והעביר כדור רוחב, דמיאן דילייני ניסה להרחיק ובעט את זה בטעות לשערו הוא וזה 0:1. השער השני הגיע בדקה ה-55 כשהפעם דרמיאן גם היה הכובש ועשה את זה עם הרבה סטייל. האיטלקי השתלט על כדור שחזר מההגנה ושחרר בעיטה אדירה לקורה ופנימה, 0:2.

ווסטהאם - ווטפורד 1:3

שלושה ימים אחרי שסיימה ב-2:2 בחוץ מול לסטר סיטי ושמטה יתרון בתוספת הזמן, הצליחה ווסטהאם להתאושש עם 1:3 ביתי ומרשים מול ווטפורד בדרבי הלונדוני הקטן. אנדי קארול כבש את הראשון בדקה ה-11, מארק נובל כבש צמד פנדלים (45 ו-53), וסבסטיאן פרודל האוסטרי צימק (64) לפני שטרוי דיני החמיץ פנדל ונורדין אמרבט ספג כרטיס אדום (90+3).

אנדי קארול שחקן ווסטהאם (שמאל) עם מארק נובל. רויטרס
שני הכובשים חוגגים. קארול ונובל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully