וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקרשט: דודי סלע הודח בסיבוב הראשון

הישראלי, המדורג 77 בעולם, הפסיד 6:4, 4:6, 6:4 לאיליה מרצ'נקו (70 בעולם), כבר בסיבוב הראשון על החימר ברומניה וסיים את דרכו מוקדם. סלע נשבר שש פעמים בשעתיים ו-12 דקות של משחק

דודי סלע טניסאי ישראלי. Clive Mason, GettyImages
סיים את דרכו מוקדם בבוקרשט. סלע/GettyImages, Clive Mason

דודי סלע בחר לשחק השבוע בטורניר חימר, בניגוד למנהגו, וההחלטה הזו לא התבררה כטובה במיוחד. הישראלי, המדורג 77 בעולם, סיים את דרכו בסיבוב הראשון בטורניר בוקרשט מסבב ה-250 של ה-ATP. סלע הפסיד 6:4, 4:6, 6:4 לאיליה מרצ'נקו האוקראיני אחרי שעתיים ועוד 12 דקות.

סלע פתח רע ונשבר כבר במשחקון הראשון והשלישי בדרך לפיגור 3:0. למרות זאת, הוא הצליח להשיג שתי שבירות בחזרה ל-3:3. מרצ'נקו היה זה שהשיג עוד שבירה בסופו של דבר כדי לזכות במערכה עם 4:6. המערכה השנייה כבר הייתה מאוזנת יותר כששני השחקנים שומרים על ההגשות שלהם לאורך כל המערכה, ובסופו של דבר סלע הצליח להשיג שבירה כשהוא ביתרון 4:5 ולזכות במערכה עם 4:6. סלע פתח לא טוב גם את המערכה השלישית ונשבר במשחקון הראשון. לאחר מכן הוא שבר בחזרה ל-2:2 ושוב נשבר ל-3:2. בהמשך הוא השיג שבירה נוספת בדרך ל-4:4, ואז נשבר שוב מיידית והאוקראיני שמר על ההגשות שלו בדרך לניצחון. מרצ'נקו ישחק בסיבוב השני נגד פדריקו דלבוניס הארגנטינאי, סלע ינסה את מזלו בפעם הבאה.

* יוליה גלושקו, המדורגת 144 בעולם, הובסה 6:3, 6:2 על ידי קריסטינה קוצובה הרוסייה (137 בעולם) בטורניר איסטנבול והודחה בסיבוב הראשון.

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully