וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס סן ז'רמן פנתה לז'וזה מוריניו שיאמן אותה בעונה הבאה

על פי דיווח ב'סקיי' המאמן שמועמד גם למנצ'סטר יונייטד עשוי להגיע בסופו של דבר דווקא לאלופת צרפת. בעלי הקבוצה אל חליפי פנה לפורטוגלי לאחר ההדחה מליגת האלופות בשל אכזבתו מלורן בלאן

one

בווידאו: תקציר ניצחונה האחרון של מנצ'סטר יונייטד, המועמדת השניה לקלוט את ז'וזה מוריניו

נשיא פריס סן ז'רמן נאסר אל חליפי פנה לזוזה מוריניו דרך סוכנו, ז'ורזה מנדס, על מנת שיאמן את הקבוצה בעונה הבאה, כך דווח היום (שלישי) ב'סקיי' הבריטי. על פי הדיווח, הפניה נעשתה מיד עם הדחתה של אלופת צרפת מליגת האלופות בשבוע שעבר, וזאת בעקבות אכזבתו של המועדון מיכולתו של לורן בלאן להצעיד אותו להישגים באירופה.

נראה כי מוריניו מעדיף לחכות לסיום העונה ולהתפתחויות במנצ'סטר יונייטד, שהוזכרה כמועמדת לקלוט את הפורטוגלי, אם כי גם פ.ס.ז' היא אופציה ראויה מבחינתו, שכן הוא נמצא ביחסים טובים עם אל חליפי עוד טרם הפך לבעלי הקבוצה. המיליארדר הקטארי ניסה למנות את הפורטוגלי כבר בעבר.

המאמן ז'וזה מוריניו. AP
מבוקש. מוריניו/AP

אל חליפי התקשה להסתיר את אכזבתו מההדחה מליגת האלופות וביקר את ה"מערך המסוכן" איתו בחר לפתוח בלאן מול מנצ'סטר סיטי, מערך של שלושה בלמים. בלאן חתום בקבוצה עד 2018, לאחר שרק בפברואר האחרון חתם על הארכת חוזה לשנתיים נוספות.

בראיון ל'סקיי' לפני כשבוע וחצי אמר הכחיש מוריניו כי כבר סיכם עם יונייטד שיגיע אליה בקיץ ואמר: "אני תמיד מקושר לכל מיני קבוצות. בקיץ תהיה לי קבוצה, אבל כרגע אני לא חתום בשום מקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully