וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "גדלתי על מכבי חיפה והערצתי את רוני לוי, זה מרגש מבחינתי"

מאמן הפועל באר שבע התייחס ליריבה במסיבת העיתונאים לקראת חצאי גמר הגביע. לוי: "מאוד רוצים תואר אחרי שנים בלי". בוס: "רוצים לשחק בקצב גבוה". אבוקסיס: "לא רק זהבי מסוכן"

קובי אליהו

מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת משחקי חצי גמר גביע המדינה, נערכה היום (שלישי) בבית הנבחרות בשפיים, בהשתתפות המאמנים והקפטנים של ארבע הקבוצות שהעפילו למעמד: מכבי תל אביב, מכבי חיפה, הפועל באר שבע ובני סכנין.

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי: "לגביע יש חשיבות גדולה וכולם רוצים לזכות בתואר. בטח בעונה קשה כזו ואחרי שנים ללא תואר מאוד רוצים. מתרכזים במשימה הקרובה, נגד קבוצה קשה מאוד. הכרעה תהיה אם לא ב-90 דקות אז ב-120 או בפנדלים. אנחנו באים עם הרבה רצון. אף לא פעם טוב שחסרים שחקנים, אבל בשביל זה יש אופציות אחרות. נעשה את השיקולים מי מתאים ומי לא ונעלה עם 11 שחקנים טובים. ידענו מול מכבי להתגונן טוב והגענו למצבים להכריע את המשחק. באר שבע קבוצה חזקה. צריך לדעת כקבוצה להתאים את עצמנו לכיוון בו המשחק יילך. המעמד שלי לא מעניין כרגע".

בניון ולוי/קובי אליהו

קפטן הקבוצה, יוסי בניון: "כל שחקן רוצה לזכות בגביע. הדרך עוד ארוכה, מתרכזים רק בבאר שבע שאף פעם לא קל מולה. מקווה שנגיע מוכנים וניתן משחק טוב. צריך להיות מחוייבים כמו בשני המשחקים האחרונים מהתחלה ועד הסוף. יש לנו מספיק שחקנים איכותיים שיכולים לנצח משחקים. אני הייתי ביציע נגד מכבי תל אביב, עם כל הכבוד להם ראיתי שהגענו ליותר מצבים. גם מול באר שבע בחצי השני הוכחנו שאנחנו יכולים".

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר: "כל משחק הוא קשה, בטח האחרונים. שיחקנו מול חיפה לא מזמן והיה מאוד קשה. ראינו אותה גם במשחק האחרון שלה, מאוד מאומנת ויודעת מה היא רוצה מעצמה. אני חייב להודות שגדלתי על מכבי חיפה, כילד הערצתי את רוני לוי, זה מרגש מבחינתי. עכשיו אני בבאר שבע ולא יכול לוותר לאף אחד. כל משחק לגופו, זה משחק גביע ואי אפשר לדעת איך יתפתח המשחק. יהיה משחק טוב בין קבוצות בכושר טוב. בסופו של דבר תהיה הכרעה בין הקבוצות, זה גביע, חוויה גדולה שחיכינו לה המון זמן. את הליגה כרגע משאירים בצד. הקהל יתחלק שווה בשווה ולא תהיה אווירה ביתית לאחת הקבוצה. אין תירוצים לפני משחק כזה".

קפטן הקבוצה, אליניב ברדה: "אני לא מסכים שזה לא משחק חשוב מבחינתי. תמיד כיף לקחת הפוגה מהמתח של הליגה. באים למפעל שאני באופן אישי חושב שהוא כיפי, ולא נוותר על שום דבר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע, ברק בכר מאמן הפועל באר שבע, רוני לוי מאמן מכבי חיפה, יוסי בניון שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
מחכים למשחק. בניון, רוני לוי, בכר וברדה/קובי אליהו

מאמן בני סכנין, יוסי אבוקסיס: "זו אחת העונות הטובות של סכנין ושלי כמאמן. אנחנו משחקים כדורגל טוב. נקווה שבחצי הגמר נוכל לעשות משוה נגד מכבי תל אביב כי אנחנו יודעים שיהיה מאוד קשה. כמובן שמבחינתנו שתי המסגרות חשובות, עוד יש לנו אפשרות לסיים במקום הרביעי ולהגיע לאירופה. המשחק הקרוב זה חצי גמר גביע ואי אפשר לא להגיע איך טוב שיש. הפציעה של איציק כהן פגעה לנו בהכנות למשחק מול באר שבע. ננסה למצוא פתרון אחר. ספגנו הרבה במשחקים האחרונים, נצטרף לשחק בחוכמה נגדם, כי לא רק זהבי מכריע משחקים, יש הרבה שחקנים מסוכנים למכבי תל אביב. בכל משחק מול פייבוריטית באופן טבעי מתרכזים בהגנה וביציאה למתפרצות, ככה זה בכל העולם, זה מה שגם אנחנו נעשה".

קפטן הקבוצה חאלד חלאיילה: "ב-2004 זכינו בגביע וחוויתי את זה, אך הייתי צעיר ולא השתתפתי בגמר. רוצים לעשות הכל כדי להגיע לגמר. הוכחנו שאנחנו קבוצה טובה. צריך להיות מרוכזים כדי אולי להפתיע. אני בטוח שכל הכרטיסים יימכרו, כשזכינו פעם שערה הייתה התרגשות שיא כי זו הייתה העונה הראשונה שלנו בליגת העל".

מאמן מכבי תל אביב, פטר בוס: "ש לי רק חוויה אחת מול סכנין. היה קשה. הם שיחקו עם חמישה בהגנה והקשו עלינו, וכך יהיה גם מחר. אנחנו נצטרך להלחם ולהשיג תוצאה טובה. אני תמיד מסתכל על הקבוצה שלי ולא על היריבה. זה שהם סופגים הרבה לאחרונה לא אומר שזה יקרה גם מולנו. אני מתרכז בשחקנים שלי שיצטרכו ליצור יותר מצבים מאשר מול מכבי חיפה. אני מסכים שיש הבדל גדול בין המשחק ששיחקנו מול חיפה לזה ששיחקנו מול בית"ר, וזה בגלל ששיחקנו מול בית"ר בקצב הרבה יותר גבוה, ככה אנחנו רוצים לשחק. כדורגל זה על לנצח, כרגע עוד לא זכינו בכלום".

שחקן הקבוצה, קרלוס גרסיה: "חשוב לי לשחק במשחקים כאלה, הכי חשוב זה לעזור לקבוצה וגם אם לא אשחק לדחוף מהספסל. המטרה היא לנצח בשני התארים".

פטר בוס מאמן מכבי תל אביב, קרלוס גרסיה שחקן מכבי תל אביב, יוסי אבוקסיס מאמן בני סכנין, חאלד חלאילה קפטן בני סכנין. קובי אליהו
"יש עוד שחקנים חוץ מזהבי". אבוקסיס עם חלאילה, בוס וגרסיה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully