וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם שוב אופטימית: "אם צריך להמר על אלופה, בוחרים בהם"

אחרי שקיזזה את הפער מלסטר לחמש נקודות בלבד, באנגליה מתחילים להאמין בסיכויי המהפך של התרנגולים. מארק יוז: "יש להם ניצוץ של אלופה". קיין: "אנחנו על הזנב שלהם, נמשיך לרדוף אותם"

one

מאבק האליפות באנגליה מסרב לגווע. טוטנהאם ניצלה את ה-2:2 של לסטר ביום ראשון כדי להביס אמש (שלישי) את סטוק סיטי 0:4 ולצמק את הפער מהשועלים לחמש נקודות בלבד כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום העונה. ללסטר נותרו עוד משחקים מול סוונסי (בית), מנצ'סטר יונייטד (חוץ), אברטון (בית) וצ'לסי (חוץ), בעוד שלתרנגולים מצפה לו"ז קל יותר על הנייר, שכולל משחקים מול ווסט ברומיץ' (בית), צ'לסי (חוץ), סאות'המפטון (בית) וניוקאסל (חוץ).

הארי קיין, שכבש אמש צמד וחזר לראש טבלת הכובשים בפרמיירליג, נשמע אופטימי למדי. "אנחנו על הזנב של לסטר, לא הלכנו לשום מקום", אמר אחרי הניצחון. "אם נמשיך לשחק ככה, מעט מאוד קבוצות יוכלו לנצח אותנו. אנחנו בטוחים שאפשר לעשות את זה. אמנם לסטר עדיין במושב הנהג, אבל נותרו לנו ארבעה משחקים לסגור את הפער. נמשיך לרדוף אותם עד הסוף".

שחקני טוטנהאם חוגגים עם הארי קיין. GettyImages
בדרך למהפך? שחקני טוטנהאם/GettyImages

גם מאוריסיו פוצ'טינו משוכנע ששום דבר עדיין לא הוכרע. טוטנהאם ניצחה ב-10 מתוך 13 המשחקים האחרונים בפרמיירליג, ולפתע הפער, שנראה לא מזמן בלתי מושג, לא כל כך גדול. "אנחנו רודפים אחרי החלום שלנו. אסור לנו להרים ידיים, אנחנו מרגישים שיש משהו מיוחד בעונה הזאת, אז אין סיבה שנפסיק להאמין. נתנו משחק מושלם, וזה סימן טוב להמשך".

גם ברחבי אנגליה מתחילים להאמין שטוטנהאם מסוגלת להשלים מהפך. מנג'ר סטוק סיטי מרק יוז אמר ש"טוטנהאם סופר-מרשימה. הם חזקים יותר, מהירים יותר ועוצמתיים יותר מכל מה שראיתי העונה. יש להם ניצוץ של אלופה. אם הייתי צריך להמר היום על אלופה, לא הייתי מהמר נגד טוטנהאם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully