וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוואמה ווהן: "ניסיתי לא לחשוב על כך שמכבי תל אביב השאילה אותי בעונה שעברה"

19.4.2016 / 8:29

הרכש הטרי של עירוני נהריה סיפר על הרגע בו קלע סל הניצחון מול הצהובים: "יש לי הרבה כבוד אליהם, זו תחושה שאי אפשר לתאר". מייקל אומה: "ניסיתי להיות אגרסיבי כמו סילבן"

one

עירוני נהריה רשמה אמש (שני) את הניצחון המפתיע ביותר של הסיבוב השלישי עד כה כשגברה על מכבי תל אביב בביתה 85:86. הקבוצה של אריק אלפסי, שניצחה בפעם השנייה העונה את הצהובים, שלטה במשחק ברבע הראשון, הובילה ב-12 הפרש לפני שהאורחים ביצעו קאמבק מרשים, אלא שבדקות הסיום הצליחו הסגולים להשאר בעניינים, כשבמהלך האחרון חטפו כדור מטיילור רוצ'סטי ואסיסט נהדר של עודד ברנדווין לקוואמה ווהן, הזר החדש שנמצא בקבוצה רק שלושה ימים, הביא לניצחון.

בסיום חגגו שחקני הקבוצה את הניצחון הגדול, שנתן להם פער נאה ממכבי ראשון לציון שממוקמת במקום השביעי, וקירב אותם למאבק על יתרון הביתיות ברבע גמר הפלייאוף. לנהריה יש משחק חסר, אותו תשלים בשבוע הבא כשתתארח בארנה בירושלים. הניצחון על הצהובים היה מרשים ביותר, לאור העובדה שהקבוצה שיחקה ללא ניב ברקוביץ' שגמר את העונה וללא ריצ'רד הוואל שעדיין לא התאושש משבר באף.

מייקל אומה שחקן עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
"אנחנו צריכים להגן על האולם הביתי שלנו". מייקל אומה/אדריאן הרבשטיין

"יש לי פציעה ואני מנסה לעבוד כדי להכנס לפורמה טובה יותר", אמר מייקל אומה, שהצטיין עם 29 נקודות ב-7 מ-11 מחוץ לקשת לאחר שהיה בספק למשחק. "באתי לשחק ולתת הכל. ניסיתי להיות אגרסיבי כמו סילבן, מכבי קבוצה טובה אבל אנחנו צריכים להגן על האולם הביתי שלנו, אנחנו קבוצה שעובדת קשה והצלחנו להשיג את הניצחון הזה".

עבור ווהן, שכאמור קלע את סל הניצחון, זה היה מהלך סמלי במיוחד. בעונה שעברה הוא היה שייך למכבי תל אביב שהשאילה אותו לקבוצת הבת שלה, עירוני רמת גן, ובמהלך העונה הוא ערך מספר אימונים עם הצהובים. את העונה הנוכחית הוא פתח באנטוורפן הבלגית, ממנה שוחרר לאחרונה.

"היה לנו משחק נהדר, יש לי חברים טובים והמאמן נתן לי להרגיש בנוח והכניס אותי לעניינים", סיפר ווהן, "היה קשה להכיר את התרגילים כל כך מהר, ולשחק נגד מכבי תל אביב שהיא קבוצה גדולה שאני מכיר, אז אני שמח שהצלחנו להשיג את הניצחון הגדול הזה. בעונה שעברה מכבי השאילה אותי, ניסיתי לא לחשוב על זה. זה ניצחון גדול אחרי הסיטואציה בעונה שעברה, יש לי הרבה מאוד כבוד אליהם. יש פה קהל נהדר, אני כל כך שמח שאני נמצא חלק מהדבר הזה". על סל הניצחון הוסיף ווהן: "הרכז עודד השאיר אותי במצב נהדר ולמזלי הכדור האחרון נכנס. זאת תחושה שאי אפשר לתאר".

עוד באותו נושא

ניצחון גדול לעירוני נהריה, 85:86 דרמטי על מכבי תל אביב

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully