וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאלאס היממה את הת'אנדר, גולדן סטייט עלתה ל-0:2 ללא סטף קרי

המאבס הדהימו עם ניצחון 84:85 בחוץ אחרי מפגן החטאות נוראי של דוראנט וסל שלא אושר לסטיבן אדמס על הבאזר. תומפסון הוביל את האלופה ל-106:115 על הרוקטס, טורונטו השוותה ל-1:1 עם אינדיאנה אחרי ניצחון 87:98

צילום מסך

בווידאו: ברק אובמה עושה סטף קרי לסטף קרי

שלושה משחקים נערכו הלילה (בין שני לשלישי) בפלייאוף ה-NBA. גולת הכותרת של הלילה היא הניצחון 84:85 של דאלאס על אוקלהומה סיטי בחוץ, שקבע 1:1 בסדרה ביניהן. גם טורונטו השוותה ל-1:1 עם ניצחון 87:98 בבית על אינדיאנה, בעוד גולדן סטייט הסתדרה ללא סטף קרי הפצוע וניצחה 106:115 את יוסטון בדרך ל-0:2 בסדרה.

סטפן קרי, אנדרסון ורז'או, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
אפשר גם בלעדיו. קרי/GettyImages

גולדן סטייט - יוסטון (הווריירס עלו ליתרון 0:2 בסדרה) 106:115

במשחק 1 הווריירס הפסידו בשתי נקודות ליוסטון בדקות בהן סטף קרי לא היה על הפרקט. הלילה הם נאלצו להסתדר ללא ה-MVP במשך משחק שלם, אך החשש הוסר עם ניצחון נינוח יחסית. קרי עוד עלה לפרקט עם שאר חבריו כדי לערוך חימום, אך כעבור כמה דקות חזר לחדר ההלבשה אחרי שחש בכאבים. במשך שני רבעים וחצי הרוקטס עוד הצליחו לעמוד בקצב, כשג'יימס הארדן נראה חד ומדויק ואפילו מחלק לא מעט אסיסטים. הווריירס עלו ליתרון דו ספרתי במהלך הרבע השני, אך יוסטון חזרה וצימקה לארבע בלבד באמצע הרבע השלישי. אבל שלשה של מאריס ספייטס הקפיצה את היתרון מחדש, ועבירה טכנית של מאמן הרוקטס ביי.ג'יי ביקרסטאף בתחילת הרבע הרביעי נתנה את האות לעוד בריחה קלה של הווריירס, שעלו כבר לפלוס 13. בין הרבעים אנדרה איגודאלה, שרשם משחק אישי מצוין גם כן, הספיק לטעון שהוא מרגיש כמו במשחק אימון ולא בקרב פלייאוף, אבל גם ההתבטאות מעוררת המחלוקת לא הצליחה להעיר את הרוקטס ולגרום להט לשם שינוי לתת פייט לאלופה.

בהיעדרו של קרי, קליי תומפסון לקח את העניינים לידיים. הוא סיים עם 34 נקודות כולל 13 מ-14 מהקו, הוסיף 5 אסיסטים, ונעזר בדריימונד גרין, ששוב פלרטט עם טריפל דאבל וסיים עם שורה סטטיסטית מרשימה של 12 נקודות, 13 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. שון ליבינגסטון, שתפס את מקומו של קרי בחמישייה, סיפק את הסחורה עם 16 ו-6 אסיסטים, כשאנדרה איגודאלה מנפק 18 נקודות מהספסל כולל ארבע שלשות. בצד השני 28 ו-11 אסיסטים של ג'יימס הארדן לא הושיעו את הרוקטס, שקיבלו גם 13 מג'ייסון טרי ופטריק בברלי ו-12 ו-10 ריבאונדים מדוויט הווארד.

פסטוס אזילי, גולדן סטייט ווריירס. AP
בקלי קלות. אזילי/AP

אוקלהומה סיטי - דאלאס 85:84 (המאבס קבעו 1:1 בסדרה)

אחרי שלושה ימים נטולי הפתעות ממשיות, יש לנו סוף סוף סנסציה בפלייאוף. אחרי פתיחה מוחצת לסדרה וניצחון ב-38 הפרש במשחק הראשון, הת'אנדר חשבו שהסדרה בכיס שלהם, אבל למאבס היו תוכניות אחרות. עוד לפני המשחק דאלאס אותתה על כוונותיה כשצ'ארלי וילאנובה וג'סטין אנדרסון הפריעו לריקוד המסורתי של ראסל ווסטברוק וקמרון פיין לפני המשחק, במה שכמעט הפך לתגרה. אפילו שהחבורה של ריק קרלייל חסרה את ג'יי ג'יי בראה ודייויד לי הפצועים, היא שרטה, הרביצה, האטה את הקצב וגרמה לקווין דוראנט ליום קליעה נוראי, שהסתיים אמנם עם 21 נקודות אך כלל גם 7 מ-33 בלבד מהשדה - תצוגת הקליעה הכי גרועה שלו במשחק פלייאוף בקריירה והכי חלשה של שחקן כלשהו בפלייאוף מאז שמייקל ג'ורדן החטיא 26 זריקות בפלייאוף 1997.

חוסר התפקוד של הת'אנדר בקלאץ' שוב ניכר. מי שבעונה הרגילה הייתה אחת מקבוצות הרבע הרביעי הכי חלשות בליגה החטיאה 13 מ-16 הזריקות האחרונות, בעוד שדאלאס דווקא הפגינה אופי וביצים עם 8 מ-13 הזריקות האחרונות שלה מהשדה. למרות הכל, הת'אנדר עוד קיבלו הזדמנות גדולה לנצח: פלטון החטיא זריקה חשובה מהקו, הפער נשאר על נקודה בלבד ואוקלהומה סיטי יצאה להתקפה אחרונה. דוראנט החטיא ליי אפ, ווסטברוק ניסה בריבאונד התקפה וסטיבן אדמס השתלט על עוד כדור חוזר והניח את הכדור ברשת בקצות האצבעות, אך השופטים הלכו למוניטור, בדקו את כשירות הסל, וגילו שהוא נקלע אחרי הבאזר, בדרך לניצחון שעל פי סוכנויות ההימורים הוא הסנסציה הכי גדולה בפלייאוף ה-NBA ב-20 השנים האחרונות. דריימונד פלטון הוליך את המאבס עם 21 נקודות, דירק נוביצקי הוסיף 17 ודרון וויליאמס, שהיה בכלל בספק למשחק, הפציע עם 13 כולל 11 בחמש הדקות הראשונות של המשחק מנגד, פרט לדוראנט שגירד 21 נקודות למרות מפגן קליעה חלש, בלטו באוקלהומה סיטי גם ראסל ווסטברוק עם 19 ו-14 ריבאונדים וסרג' איבקה עם 12.

קווין דוראנט, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
לילה שהוא ירצה לשכוח. דוראנט/AP

טורונטו - אינדיאנה 87:98 (הראפטורס קבעו 1:1 בסדרה)

כמו במשחק הראשון, קייל לאורי ודמאר דרוזן התקשו למצוא את היד מול ההגנה הקשוחה של הפייסרס. למזלם, יונאס ולנצ'יונאס היה שם כדי לחפות עליהם, ולהוביל את הראפטורס לניצחון פלייאוף ראשון מאז ה-30 באפריל 2014. הסנטר הליטאי קלע 13 והוריד 6 ריבאונדים ברבע הראשון, בו טורונטו פתחה פער דו ספרתי, וסיים את המשחק עם שיא קריירה בפלייאוף של 23 נקודות ו-15 ריבאונדים. הביתיים עלו ליתרון 18 כבר ברבע השני, ולמרות שאינדי הצליחה לחזור ולמחוק את הפיגור בעזרת דקות נהדרות של פול ג'ורג', לאורי ודרוזן קלעו סלים חשובים, פתחו שוב פער דו ספרתי, ולא נתנו לאורחים לחזור עד הסיום.

דמארה קארול פתח בחמישייה של דווין קייסי לראשונה מאז תחילת חודש ינואר וסיים עם שתי נקודות בלבד, טרנס רוס ירד לטיפול ברבע השלישי בעקבות חשש לזעזוע מוח, אבל הקנדים שרדו למרות הכל, וינסו לגמול לאינדי על ניצחוץ החוץ שלהם במשחק הבא באינדיאנפוליס. פרט לולנצ'יונאס המצוין בלטו אצל טורונטו גם קורי ג'וזף עם 16, פטריק פטרסון עם 14 ודמאר דרוזן עם 10. מנגד, 28 של פול ג'ורג' ו-15 של מונטה אליס לא הספיקו.

יונאס ולנצ'יונאס, טורונטו ראפטורס. GettyImages
שיא קריירה. ולנצ'יונאס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully