וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: צסק"א מוסקבה עלתה לפיינל פור עם 0:3 מול הכוכב האדום

הרוסים השלימו סוויפ מרשים מול הסרבים המפתיעים עם 71:78 ויהיו בין ארבע הגדולות באירופה בפעם ה-14 ברציפות. דה קולו הוביל את קלעי צסק"א עם 20 נקודות, תאודוסיץ' וקורבאנוב קלעו 12 כל אחד

ואסילי מיציץ' שחקן צסק"א מוסקבה (ימין) מול קורי היגינס שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
צסק"א נוסעת לברלין. היגינס מול מיציץ'/GettyImages

בפעם ה-14 ברציפות הצליחה צסק"א מוסקבה לעלות הערב (שני) לפיינל פור היורוליג. הרוסים, שסיימו במקום הראשון בבית ו' הקשה של הטופ 16 כשניצחו את אולימפיאקוס בחוץ רק לפני עשרה ימים, אבל כבר היום הם השלימו סוויפ 0:3 מול הכוכב האדום בלגרד, שחתמה עונה אירופית מצוינת בעצם העובדה שהגיעה בכלל לשלב רבע הגמר. צסק"א מוסקבה, שניצחה בשני המשחקים שהיו בבירת רוסיה בצורה דחוקה, לא הביסה גם הערב וניצחה 71:78 באולם הענק קומבנק ארנה בבלגרד לעיני 18,087 סרבים שעודדו ללא הרף במהלך כל המשחק, הרוסים הם אלה שנוסעים לברלין במאי.

המארחת פתחה מצוין ועלתה ל-10:16 אחרי נקודות של ולדימיר שטימאץ הוותיק. מילוש תאודוסיץ', נאנדו דה קולו וקייל היינס כשמנגד שטימאץ מסיים את הרבע עם 7 נקודות ו-5/5 מהקו וזה 18:21 לסרבים אחרי עשר דקות. ברבע השני הכוכב האדום עלתה ל-21:25 עם נקודות של נמניה דנגוביץ'. ניקיטה קורבאנוב חימם את הידית ותאודוסיץ' קבע 30:32 לרוסים. בסופו של דבר המחצית נסגררה ב-35:36 דחוק של צסק"א. הקבוצה של דימיטריס איטודיס רשמה רבע שלישי הגנתי נהדר, חטפה רק 12 נקודות, קלעה 23 והובילה 47:59 אחרי 30 דקות. ברבע הרביעי הצליחה הכוכב האדום לחזור לחיים וצימקה כבר עד 67:66 עם שלשה של דנגוביץ'. צסק"א הראתה את כל האופי והניסיון שלה בשלב הזה והגיבה עם שלוש שלשות: קורבאנוב, קורי היגינס ודה קולו, שהוסיף עוד קליעה. בסופו של דבר זה 71:78 לצסק"א מוסקבה, שעולה לפיינל פור.

את צסק"א מוסקבה הוביל נאנדו דה קולו הנהדר עם 20 נקודות (8/14 מהשדה), מילוש תאודוסיץ' קלע 12 נקודות ומסר 7 אסיסטים, אך גם איבד 7 כדורים. ניקיטה קורבאנוב קלע 12 וקלט 6 ריבאונדים, קורי היגינס ואנדריי וורונצביץ' קלעו 8 נקודות כל אחד. את המפסידה הוביל קווינסי מילר עם 15 נקודות, כשוולדימיר שטימאץ קולע 12.

מילוש תאודוסיץ' שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
תאודוסיץ' בעוד הופעה בפיינל פור/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully