וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי יבנה בצרות בתחתית אחרי 3:2 לעירוני קרית גת

קבוצתו של יוסי זוזוט סיימה משחק 13 ברציפות ללא ניצחון ונותרה במקום המוליך למבחנים. ניצחון שני ברציפות וחמישי בסך הכל לאחרונה. בית"ר תל אביב רמלה גברה 0:1 על הפועל עפולה

קאלה דרשלר הפועל חיפה. קובי אליהו
העמיק את המשבר של יבנה. קאלה/קובי אליהו

המחזור ה-32 בליגה הלאומית הגיע הערב (שני) לסיומו עם שני משחקים במסגרת הפלייאוף התחתון. עירוני קרית גת האחרונה ניצחה ביבנה 2:3 והשאירה אותה במקום המוליך למבחנים. בית"ר תל אביב/רמלה גברה 0:1 על הפועל עפולה.

מכבי יבנה - עירוני קרית גת 3:2

נועלת הטבלה ממשיכה לשמור על הכבוד שלה בדרך לליגה א', ועם ניצחון שני ברציפות קירבה לשם גם את מכבי יבנה המביכה, שסופרת 13 משחקים ללא ניצחון וניצבת במקום המוליך למבחנים. אדי אדרי הפתיע עם נגיחה מקרוב לרשת של ניל אברבנל בדקה ה-20, ומאותו רגע יבנה בעיקר תוסכלה על ידי קאלה דרשלר הוותיק שסיפק מספר רב של הצלות לאורך המשחק כולו. עומר מולאי העניש עם השני בדקה ה-51, יוסי אופיר סובב לרשת אחרי דקה וצימק, אבל מולאי ניצל הפקרות בהגנת יבנה כדי להשלים צמד בדקה ה-59 וכל שנותר לרפי עמוס זה להקטין ל-3:2 בבעיטה מהאוויר בדקה ה-67. עד לסיום היה זה קאלה שדאג להעמיק את המשבר של יבנה, בתוצאה שמשרתת את הפועל נצרת עילית והפועל ירושלים.

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל עפולה 0:1

שתי הקבוצות כבר סיימו למעשה את העונה ונמצאות בצמרת הפלייאוף התחתון. המארחת עם ניצחון שני ברצף ורביעי בששת משחקיה האחרונים, בעוד האורחת עם הפסד שני ברציפות. שערו ה-13 העונה של מלך השערים של בית"ר תל אביב, רותם שמול (65), הספיק על מנת להכריע את המשחק עבורה, למרות שעפולה יכולה הייתה להשוות מהנקודה הלבנה בדקה ה-78, אך יובל שוואט החמיץ. השוער מייק חכים הורחק בעקבות העבירה שהובילה לפנדל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully