וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השלישית ברציפות: מכבי אשדוד זכתה באליפות הכדורסל לנשים

האלופה שמרה על התואר אחרי משחק חמישי ודרמטי במיוחד בסדרת גמר הפלייאוף, שהסתיים עם 72:78 לזכותה בחוץ מול מכבי רמת חן. אשדוד חזרה מפיגור דו ספרתי בזכות 16 נקודות של שי דורון

שחקניות מכבי אשדוד. מגד גוזני
עוד אליפות לאשדוד/מגד גוזני

מכבי אשדוד זכתה הערב (שני) בפעם השלישית ברציפות והרביעית בסך הכול באליפות ישראל בכדורסל נשים, זאת לאחר שגברה 2:3 בסדרת גמר הפלייאוף על מכבי רמת חן אחרי ניצחון 72:78 בחוץ, במשחק מספר 5 בסדרה.

כל אחת מהקבוצות שמרה על הביתיות בארבעת המשחקים הראשונים, מה שהוביל לקרב מכריע על התואר. רמת חן פתחה נהדר והובילה לאורך רוב המחצית הראשונה בהפרש דו ספרתי, אבל הניסיון של אשדוד עשה לבסוף את ההבדל. הקבוצה של עדן ענבר ביצעה קאמבק מהיר אחרי ההפסקה וידעה לברוח ליתרון קטן בדקות האחרונות, מה שהספיק לניצחון.

מכבי אשדוד. מגד גוזני
קרב דרמטי על התואר/מגד גוזני

הרבע הראשון התנהל בשליטה מלאה של המארחת. רבקה גרדנר קלעה בו 14 נקודות, בדיוק כמו כל אשדוד. רמת חן סיימה את הרבע ב-14:26 מבטיח אחרי שלשה עם הבאזר. רמת חן המשיכה לשלוט בעניינים גם ברבע הבא, בעוד שבאשדוד אף אחת לא ממש מצליחה לייצר נקודות. קיילה תורנטון הגיעה ל-13 עד להפסקה ולמרות שגרדנר לא הוסיפה נקודה, רמת חן שמרה על היתרון. 33:43 במחצית.

אשדוד דהרה בפתיחת המחצית השנייה וסירבה להרים ידיים. המשחק הפך לצמוד בזכות אלישה קלארק ושי דורון. הרבע השלישי הסתיים ב-53:54 למארחת. הרבע האחרון הפך לקרב של עצבים, עד שבסופו של דבר, הניסיון של אשדוד עשה את שלו וריצה של 0:7, שתי דקות לסיום המשחק, יצרה הפרש קטן ממנו רמת חן כבר לא הצליחה לחזור. זה נגמר ב-72:78 ואליפות שלישית ברציפות ורביעית אי פעם לאשדוד.

טנישה רייט הובילה את אשדוד עם 15 נקודות, 8 ריבאונדים ו-9 אסיסטים. שי דורון קלעה 16. תריסה פלאיסנס קלעה 14 וכך גם קארה בראון ברקסטון, שקטפה 10 ריבאונדים. אלישה קלארק קלעה 12 והורידה 10 ריבאונדים. מנד, 19 לגרדנר, 1718 לנעמה שפיר, לתורנטון ו-13 לצ'לסי הופקינס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מכבי אשדוד. מגד גוזני
חגיגה על ספסל האלופה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully