וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל מדריד הודחה לאחר 3:0 מול פנרבחצ'ה

אחרי שקרטעה בבתים ובטופ 16, הודחה אלופת אירופה עם 75:63 בבית מול הטורקים. דיאמנטידיס פרש מהיורוליג עם הפסד 84:75 והדחה מול לבוראל ויטוריה, ג'ורג'ביץ' פוטר לאחר המשחק. ברצלונה ניצחה 70:82 את קובאן ועלתה ל-1:2

דימיטריס דיאמנטידיס שחקן פנאתינייקוס. GettyImages
אגדת הכדורסל במשחק האחרון ביורוליג. נתגעגע אליך, אלוף/GettyImages

איזה ערב גדול קיבלנו היום (שלישי) ביורוליג. דימיטריס דיאמנטידיס האגדי רשם את משחקו האחרון במפעל במשחק בו הפסידה פנאתינייקוס 84:75 ללבוראל ויטוריה והודחה ברבע הגמר עם 3:0. ברצלונה עלתה ל-1:2 מול לוקומוטיב קובאן כשניצחה אותה 70:82, אבל מעל הכול האלופה ריאל מדריד נפרדה מהיורוליג עם סוויפ מביך במיוחד מול פנרבחצ'ה אחרי הפסד ביתי 75:63.

יאניס אנטטוקומפו שחקן מילווקי (ימין) עם אחיו תאניס. GettyImages
האחים אנטטוקומפו הגיעו לתמוך בפאו, אבל גם זה לא עזר/GettyImages

פנאתינייקוס - לבוראל ויטוריה 84:75

מי היה מאמין בתחילת העונה שדווקא לבוראל ויטוריה תהיה הספרדית הראשונה שמבטיחה את מקומה בין ארבע הגדולות של אירופה? הבאסקים השלימו הערב סוויפ ענק של 0:3 מול פנאתינייקוס המאכזבת עם 75:84 ביוון ועלו לפיינל פור שייערך בברלין. בכך מצטרפת לבוראל ויטוריה לצסק"א מוסקבה, שבעצמה השלימה סוויפ מול הכוכב האדום בלגרד. זה גם היה משחק היורוליג האחרון של אגדת הכדורסל דימיטריס דיאמנטידיס. איזה כוכב כדורסל ענק.

דאריוס אדאמס המצוין בלט שוב עם 24 נקודות, כשמייק ג'יימס מוסיף 20 נקודות ו-6 ריבאונדים ודייויס ברטאנס קלע 13. אצל פאו בלט מירוסלב ראודליצה עם 13 נקודות ו-8 ריבאונדים, כשג'יימס גיסט ואליוט וויליאמס קולעים 11 כל אחד (5 ו-7 ריבאונדים בהתאמה), אבל זה רחוק מלהספיק לירוקים. לא תהיה קבוצה יוונית בפיינל פור בברלין.

במהלך הקריירה שלו, זכה דיאמנטידיס (35, 1.96 מטר) ביורוליג שלוש פעמים (2007, 2009 ו-2011), תשע פעמים בגביע היווני, בעשר אליפויות (יכול לזכות בעוד אחת העונה), נבחר ל-MVP של היורוליג ב-2011, פעמיים ל-MVP של הפיינל פור, פעמיים לשחקן החודש במפעל, ארבע פעמים לנבחרת העונה של היורוליג, לנבחרת העשור של היורוליג ב-2010, בתואר אגדת המפעל ב-2016, פעמיים היה מלך האסיסטים של המפעל, שש פעמים שחקן ההגנה של השנה ועוד אינספור תארים אישיים. עם נבחרת יוון זכה ביורובאסקט ב-2005 ובמדליית כסף באליפות העולם ב-2006.

פנאתינייקוס לא נפרדת רק מדיאמנטידיס. מיד לאחר המשחק הודיעה הקבוצה על פיטוריו של המאמן הסרבי אבל סשה ג'ורג'ביץ', שמשלם את מחיר הכישלון היחסי ויתרכז כעת באימון נבחרת יוון, תפקיד אותו קיבל בקיץ הקודם.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
יאניס בורוסיס שחקן לבוראל ויטוריה (שמאל). GettyImages
עונה חלומית של לבוראל ויטוריה. בורוסיס/GettyImages

ברצלונה - לוקומוטיב קובאן 70:82

אחרי שהפסידה במשחק הראשון והצליחה לזכות ביתרון הביתיות עם הצגה גדולה במשחק מספר שתיים, נראה שבארסה בדרך הבטוחה אל הפיינל פור. ברצלונה ניצחה 70:82 את לוקומוטיב קובאן כשאלכס אברינס רושם ערב ענק עם 25 נקודות (6/10 לשלוש), תומאס סטוראנסקי קלע 13, ג'סטין דולמן 12 וקלט 7 ריבאונדים ואנטה טומיץ' סיים עם 7 נקודות ו-5 ריבאונדים. מנגד, קובאן בצרות ותהיה חייבת לנצח במשחק הרביעי בקטלוניה כדי להאריך את הסדרה למשחק חמישי שיהיה ברוסיה. אנתוני רנדולף הוביל את הרוסים עם 16 נקודות ו-6 ריבאונדים, מלקולם דילייני קלע 15 וכריס סינגלטון קלע 13 וקלט 6 ריבאונדים.

אלכס אברינס שחקן ברצלונה (אמצע). GettyImages
משחק ענק של אברינס/GettyImages

ריאל מדריד - פנרבחצ'ה 75:63

זה הלך בקושי בשלב הבתים, קרטע וממש לא הרשים בטופ 16 והערב זה נגמר. ריאל מדריד, אלופת אירופה המכהנת, נפרדה הערב מושפלת ומובסת מהיורוליג. הבלאנקוס הפסידו 75:63 בבית לפנרבחצ'ה, שהשלימה עליהם סוויפ של 0:3 בסדרת רבע הגמר. זו הפעם השנייה שהטורקים מעיפים את האלופה המכהנת עם סוויפ ברבע הגמר אחרי שעשתה את זה בשנה שעברה נגד מכבי תל אביב. הבלאנקוס מסיימים עונת יורוליג מאכזבת במיוחד.

בוגדאן בוגדנוביץ' בלט אצל פנר עם 17 נקודות באחוזים לא טובים (7/18 מהשדה), אקפה אודו סיים עם דאבל-דאבל של 15 נקודות ו-12 ריבאונדים, לואיג'י דאטומה קלע 13, קלט 6 ריבאונדים ודפק חסימה ענקית על ג'ייסי קארול ברבע האחרון. ניקולה קאליניץ' קלע 11 וקלט 8 ריבאונדים. אצל ריאל בלט סרחיו רודריגס עם 15 נקודות ו-4 אסיסטים, גוסטבו איון קלע 14 וקלט גם 14 ריבאונדים, אבל זה היה רחוק מלהספיק וריאל מדריד מסיימת עונת יורוליג מאכזבת בצורה די אומללה.

סרחיו רודריגס שחקן ריאל מדריד. GettyImages
ערב עגום לרודריגס וריאל/GettyImages
יאניס בורוסיס שחקן לבוראל ויטוריה (שמאל) עם דימיטריס דיאמנטידיס שחקן פנאתינייקוס. GettyImages
בורוסיס נפרד מאגדה יוונית/GettyImages
דימיטריס דיאמנטידיס שחקן פנאתינייקוס. GettyImages
איזה שחקן ענק. דיאמנטידיס/GettyImages
פאבלו לאסו מאמן ריאל מדריד. GettyImages
עונה אומללה של לאסו וריאל/GettyImages
חואן קרלוס נבארו שחקן ברצלונה. GettyImages
בדרך הבטוחה לעוד פיינל פור. נבארו/GettyImages
ז'ליקו אובראדוביץ' מאמן פנרבחצ'ה. GettyImages
אובראדוביץ' עם הישג ענק/GettyImages
שחקני פנרבחצ'ה. GettyImages
סוויפ מרשים. שחקני פנרבחצ'ה חוגגים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully