וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן עלתה לגמר הגביע עם 0:2 מול ורדר ברמן

צמד של תומאס מולר (30 ופנדל שלא היה בדקה ה-71) סידרו לבווארים ניצחון וכרטיס לגמר הגביע בברלין, שם יפגשו את המנצחת בין הרטה ברלין לדורטמונד. שער של קלאודיו פיסארו נפסל בגלל נבדל

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. AP
יוביל לגמר? לבנדובסקי/AP

חצי גמר הגביע הגרמני נפתח הערב (שלישי) עם המפגש בין באיירן מינכן לוורדר ברמן. הבווארים הצליחו לעשות את שלהם וניצחו 0:2 בדרך לברלין ועכשיו יחכו בקוצר רוח למשחק מחר בין הרטה ברלין לבורוסיה דורטמונד כדי לראות מי תהיה היריבה שלהם בגמר. תומאס מולר כבש צמד (30 ו-71 בפנדל). קלאודיו פיסארו האגדי לא הצליח לכבוש מול האקסית (הוא כבש שער שנפסל, בצדק) או לעלות לגמר הגביע הגרמני בפעם התשיעית, אבל הוא יחזור להתמקד במאבק ההישרדות בליגה. באיירן מינכן עלתה לגמר הגביע בפעם ה-21 בתולדותיה ותנסה לזכות בו בפעם ה-18.

השער הראשון הגיע בדקה ה-30. קרן של צ'אבי אלונסו מצאה את תומאס מולר חופשי לחלוטין ולא מכוסה. הגרמני לא צריך הרבה יותר מזה כדי לכבוש והוא נגח חזק פנימה את ה-0:1. באיירן לא הרשימה במיוחד לאחר מכן, אבל הצליחה למצוא גם את השער השני. ארתורו וידאל, שנכנס כמחליפו של קינגסלי קומאן בדקה ה-67, צלל ברחבה שלוש דקות לאחר מכן והבווארים קיבלו פנדל שלא הגיע להם. את מולר זה פחות עניין והוא בעט בצורה מדויקת מהנקודה הלבנה, קבע 0:2 וסידר לבאיירן מינכן נסיעה נוספת לברלין.

אוהדי באיירן מינכן. GettyImages
אוהדי באיירן רוצים גם את הגביע/GettyImages
שחקני באיירן מינכן. GettyImages
שחקני באיירן מודים לקהל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully