וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה ברציפות: קוואי לאונרד זכה בשחקן ההגנה של השנה

פורוורד סן אנטוניו רשם הישג מרשים מאוד והפך לשחקן התשיעי בהיסטוריה שזוכה בתואר יותר מפעם אחת. לאונרד הצטרף לאולג'ואן במועדון אקסקלוסיבי. גרין שני, ווייטסייד שלישי. ואן גנדי ותיבודו מועמדים למינסוטה. סקר "הופסהייפ": בלאט המאמן הפנוי הכי טוב בשוק

קוואי לאונרד, סן אנטוניו ספרס. AP
הוא ואולג'ואן. לאונרד/AP

פורוורד סן אנטוניו ספרס, קוואי לאונרד, זכה היום (שני) בתואר שחקן ההגנה של העונה ב-NBA, זו השנה השנייה ברציפות. לאונרד קיבל 547 קולות וגבר על פורוורד גולדן סטייט, דריימונד גרין, שהגיע שני עם 421 נקודות. סנטר מיאמי, חסן ווייטסייד, הגיע שלישי עם 83 נקודות.

לאונרד הוא השחקן התשיעי בהיסטוריה שזוכה יותר מפעם אחת בתואר, והוא הראשון שאינו סנטר שזוכה פעמיים ברציפות בתואר מאז דניס רודמן בתחילת שנות ה-90. בנוסף, הוא הצטרף להאקים אולג'ואן בתור שני השחקנים היחידים בהיסטוריה של הליגה שזכו בתואר יותר מפעם אחת וגם הוסיפו זכייה אחת בתואר ה-MVP של גמר ה-NBA.

לאונרד עבר עונה מצוינת עם הספרס, שהסתיימה במאזן של 15:67 והמקום השני במערב, אחרי האלופה גולדן סטייט. לאונרד העמיד ממוצעים של 21.2 נקודות לערב, לצד 6.3 ריבאונדים, 2.6 אסיסטים, 1.8 חטיפות וחסימה אחת.

מאמן יוסטון רוקטס ג'ף ואן גנדי. AP
בדרך למינסוטה? ואן גנדי/AP

* מינסוטה ממשיכה בחיפושים אחר מאמן לעונה הבאה. על פי דיווח ב-ESPN, הוולבס סימנו את ג'ף ואן גנדי ואת טים תיבודו, כשבעלי הקבוצה, גלן טיילור, יערוך ראיונות עם השניים כשלאחריהם הוא צפוי להודיע על זהות המאמן לעונה הבאה.

* באתר הכדורסל הנחשב "הופסהייפ" עורכים בימים האחרונים סקר תחת הכותרת "מיהו המאמן שצריך להחזיק במשרה ב-NBA (ולא מחזיק באחת כרגע)?". הגולשים התבקשו לדרג את המאמנים הפנויים הטובים ביותר שיכולים לאמן קבוצות בליגה ומי שמחזיק כרגע במקום הראשון בסקר הוא דיוויד בלאט, שזכה לקרוב ל-300 קולות נכון לרגע זה.

אחרי בלאט ברשימה הזו נמצאים טום תיבודו, ג'ף הורנסק, לוק וולטון, ג'ף ואן גנדי, סקוטי ברוקס, אטורה מסינה, קווין מקהייל, מונטי וויליאמס, קווין אולי, פטריק יואינג, ליונל הולינס, מארק ג'קסון, ז'ליקו אוברדוביץ' ונייט מקמילן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully