וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן גנדי תקף: "לברון יכול לעשות מה שהוא רוצה, השופטים לא ישרקו"

מאמן דטרויט טען שלברון מקבל הנחות מהשופטים: "לברון זה לברון, לא ישרקו נגדו עבירות תוקף". בקליבלנד מסופקים מהיכולת של קווין לאב בניצחון על הפיסטונס. דיווח: דוויט הווארד יחתום בשיקגו

צילום מסך

הקליפרס ניצחו ב-20 הפרש, סן אנטונו ומיאמי הביסו שתיהן ב-32 נקודות הפרש, כך שהמשחק הדרמטי היחיד שנערך הלילה (בין ראשון לשני) בפלייאוף ה-NBA היה בין קליבלנד לדטרויט, כשבסיומו הקאבס הצליחו לנצח 101:106 ולעלות ליתרון 0:1 בסדרה.

קווין לאב קליבלנד קאבלירס מול טוביאס האריס דטרויט פיסטונס. AP
איש המפתח. לאב/AP

הפעם לברון ג'יימס לא היה לבד, כשקיירי אירווינג קולע 31 נקודות במשחק הפלייאוף הראשון שלו מאז שנפצע בגמר אשתקד, וקווין לאב מוסיף 28 משלו בחזרתו לפלייאוף אחרי הפציעה הקשה מול קלי אוליניק בסדרה מול בוסטון אשתקד. "אני שמח עבור השניים האלה", אמר לברון בסיום, אחרי שקלע 22 נקודות וחילק 11 אסיסטים, "הם היו פשוט נרגשים לעלות על המגרש ולהיות חלק מהרגע הזה. השניים האלה עבדו כל כך קשה, קיירי על הברכיים ולאב על הכתף, פשוט כדי לחזור לרגע הזה. היה נפלא לראות אותם על המגרש, מציגים את היכולת הנהדרת שהציגו".

לאב, שגם קלט 13 כדורים חוזרים, קלע שתי שלשות חשובות ברגעי ההכרעה, ובסיום אמר: "אני חושב שיותר מהכל, הסתכלתי על זה כהזדמנות. לקיירי ולי היו המון שיחות על איך הפלייאוף שלנו נגמר מהר מהצפוי. אז כעת אני מסתכל על זה כהזדמנות. אני רוצה לעלות, לשחק באגרסיביות, להיות במנטליות של 'להתרכז במהלך הבא', ולנסות להיות מנהיג של הקבוצה ולהשפיע עליה".

עוד באותו נושא

קליבלנד ניצחה בשיניים את דטרויט, סן אנטוניו ומיאמי הביסו

לכתבה המלאה
לברון ג'יימס מול רג'י ג'קסון, קליבלנד קאבלירס מול דטרויט פיסטונס. AP
מותר לו הכל. לברון/AP

החלטה מכריעה של טיירון לו השתלמה לקליבלנד, כשמאמן הקאבס החליט להשאיר את קווין לאב כסנטר, והניע דרכו את ההתקפה בדקות ההכרעה. "קווין בעמדה 5 הקשה עליהם להתגונן מולנו", אמר לו, "אני חושב שהרצנו תרגיל עליו שהעניק לנו 10 נקודות רצופות. זה היה מהלך גדול מבחינתנו, וקווין בעמדה 5 הייתה התאמה חשובה עבורנו".

מנגד, מאמן הפיסטונס סטן ואן גנדי ביקר בחריפות את השופטים, ובראיון טלוויזיוני קצר במהלך אחד מפסקי הזמן טען שלברון ג'יימס זוכה להקלות מהשופטים. "היו כמה שריקות שתסכלו את השחקנים שלי", אמר, "הם צריכים להבין, לברון הוא לברון. הם לא ישרקו נגדו עבירות תוקף. הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה. הם חייבים להבין את זה". בסיום עידן מעט את דבריו ואמר ש"השופטים עשו עבודה טובה, המשחק הוכרע על ידי השחקנים, על המגרש, כמו שצריך להיות".

כמו כן, 3:24 דקות לסיום, כשדטרויט פיגרה 96:92, רג'י ג'קסון ספג עבירה טכנית, אבל הפעם המאמן ביקר את שחקנו: "אתה פשוט לא יכול לקבל עבירה טכנית. מבין שאתה מתוסכל, וחושב שעשו עליך עבירה, זה לא משנה. כל נקודה זה דבר ענק".

סטן ואן גנדי דטרויט פיסטונס. AP
אחר כך כבר התנצל. ואן גנדיי/AP

סן אנטוניו הצליחה להשלים ניצחון קליל 74:106 על ממפיס ועלתה ליתרון 0:1 בסיבוב הראשון במערב, והשלימה ניצחון כפול: גרג פופוביץ' הצליח לתת לכל שחקני החמישייה שלו מנוחה לאורך כל הרבע האחרון. החמישייה של הספרס שיחקה ביחד 118 דקות - הכי מעט לקבוצה בפלייאוף מאז 2006 - כשאף אחד מהם לא משחק יותר מ-28 דקות. אחרי מחצית די צמודה, סן אנטוניו פתחה את הרבע השלישי עם 10 מ-11 מהשדה, ניצחה ברבע 14:33, ועלתה לרבע האחרון ביתרון 51:81 שאפשר לפופוביץ' לקבל את ההחלטה.

עם זאת, כשנזכרים שהספרס סיימו את העונה במאזן 4:6 בעשרת המשחקים האחרונים, כולל שלושה הפסדים רצופים, כשההתקפה שלהם נראתה מעט לא מחוברת, עולה השאלה האם זה יפגע בתיאום המפורסם של הספרס. "ברגעי הסיום נתנו מנוחה לכמה מהבחורים שלנו", סיפר גרג פופוביץ', "כמה מהם קיבלו מכה - למרקוס (אולדריג') ביד ובוריס (דיאו) במפשעה. כך שזה היה קצת יותר ממנוחה. אבל הם שחקנים מקצוענים, הם נמצאים בליגה כבר הרבה זמן, למעשה זאת לא עבודה כל כך קשה כשחושבים על זה, הם בסך הכל צריכים להתחרות ולבצע, כך שגם אם לוקחים לילה חופש, אני לא חושב ששוכחים איך לעשות דברים".

גרג פופוביץ' מאמן סן אנטוניו מול וינס קרטר שחקן ממפיס גריזליס. AP
לא עבודה כל כך קשה. פופוביץ'/AP

בנושא אחר, בארה"ב מדווחים כי סנטר יוסטון, דווייט הווארד, מצא את היעד הבא שלו. על פי כל הסימנים, הסנטר יבחר לעזוב בתום העונה את יוסטון והיחסים הרעועים עם ג'יימס הארדן ולפי ה'אינקוויירר", בחר בשיקגו בולס כקבוצה הבאה שלו.

שיקגו תעבור הקיץ שינויים גדולים בעקבות הכישלון בעלייה לפלייאוף ולאור החולשה המתמשכת של ג'ואקים נואה והגיל של פאו גאסול, תרצה שחקן פנים חדש לצד שיסייע לכוכב הקבוצה, ג'ימי באטלר.

הווארד יחפש כמובן חוזה מקסימום למרות העונה הקטסטרופלית שלו, כששיקגו, שניסתה להחתים אותו לפני שעבר ליוסטון, יכולה לעמוד בתנאי הזה, אם אכן תחליט ללכת על ההרפתקאה הזו.

דווייט הווארד, יוסטון רוקטס. AP
יקבל חוזה מקסימום למרות הכל? דווייט הווארד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully